زمان انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ -

لیگ‌یک/ جدال جذاب مدعیان صعود برنده نداشت

دو تیم نساجی مازندران و اکسین البرز در یک بازی تماشایی و پر گل به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

سرای نور؛

روز سوم هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک امروز پیگیری شد و در یکی از دو مسابقه ای که امروز برگزار شد تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی میزبان شاگردان علی لطیفی بود که در پایان و در یک بازی سریع و تماشایی دو تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند.

در این دیدار شاگردان داود مهابادی خیلی زود با گل محمد عباس زاده در دقیقه ۴ به گل اول بازی دست یافتند، اما در دقیقه ۴۲ هادی شکوری مدافع اکسینی ها گلزنی کرد تا شاگردان علی لطیفی با تساوی راهی رختکن شوند. در نیمه دوم دیدار دو تیم تا دقیقه ۸۰ با همان نتیجه دنبال می شد، تا اینکه علی امیری حساب کار را به سود تیم اکسین تغییر داد تا بازی سرعت بیشتری بگیرد. در ادامه حملات پر دامنه شاگردان داود مهابادی جواب داد و آنها موفق شدند روی ریباند ضربه محمد عباس زاده با شوت مجتبی محبوب مجاز به گل تساوی دست پیدا کنند.

در مجموع دقایق پایانی این دیدار دوستانه بسیار جذاب و سرعتی دنبال می شد و هر یک از دو تیم می توانستند برنده این دیدار باشند که در نهایت تساوی حاصل کار دو تیمی شد که در فصل جاری لیگ یک شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند.

با این نتیجه نساجی مازندران ۴۰ امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده بندی و در فاصله ۹ امتیازی صدر جدول قرار گرفت و شاگردان علی لطیفی هم ۳۹ امتیازی و در رتبه ششم همچنان برای صعود به لیگ برتر در هفته های آتی تلاش خواهند کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو