زمان انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ -

حریف ذوب آهن خیلی هم ترسناک نیست

لوکوموتیو تاشکند در شرایطی مقابل الوحده در هفته ی اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به برتری 5 بر صفر دست یافت که بازیکنان خارجی خود را به همراه نداشت.

سرای نور؛

هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه B در شرایطی دنبال شد، که تیم فوتبال ذوب آهن با نتیجه ی ۳ بر ۱ مغلوب الدحیل شد و تیم الوحده نیز در تاشکند با ۵ گل مغلوب لوکوموتیو شد تا سنگین ترین شکست لیگ قهرمانان آسیا به نام این تیم رقم بخورد.

اما نکته ای که جلب توجه می کرد، غیبت بازیکنان خارجی الوحده بود که به دلایلی مبهم به ازبکستان سفر نکردند و نماینده امارات تنها ژوژاک را از میان بازیکنان خارجی خود در اختیار داشت، تا شکست سنگینی را در روز غیبت آنها تجربه کند.

طبیعتا غیبت بازیکنان خارجی تیم های عربی می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت آنها داشته باشد و لوکوموتیو نیز از این نقطه ی ضعف حریف به خوبی استفاده کرد و توانست بهترین پیروزی هفته اول رقابت ها را به نام خود ثبت کند.

شاگردان امیرقلعه نویی اما در شرایطی برابر لوکوموتیو در ورزشگاه فولادشهر صف آرایی می کنند که به شدت نیاز به کسب هر سه امتیاز بازی دارند و نباید نتیجه ی دیدار اول حریف آنها برابر الوحده که بازیکنان خارجی خود را در اختیار نداشت، ذهنیت منفی در بازیکنان این تیم ایجاد کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو