زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ -

شهردار رویان:

رضایت و آرامش مردم و توسعه و توانمندسازی شهر، هدف اصلی شهرداری‌ست

هدف شهرداری رویان کسب رضایت و آرامش مردم و نیز توسعه و توانمندسازی شهر جهت به انجام رساندن اقدامات مثبت در شهر است.

احمد توکلی در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر که رنگ و بوی فاطمی به خود گرفت، اظهار کرد : تلاشهای مجموعه شهرداری ، شورای شهر رویان و مدیران شهرستان نور در قالب خدمات دولت و حاکمیت کشور برای رفاه بیش از پیش مردم و توسعه منطقه به بهره برداری میرسند.
وی افزود: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به مخلوقاتش را به ما عطا کرد و امروز پروژه های جدیدی را برای مردم فهیم شهر رویان به انجام رساندیم که  نظیر این پروژه ها در سنوات گذشته ، انجام نشده بود  و این امر محصول تلاشهای مجموعه شهرداری و رهنمودهای اعضای شورای اسلامی شهر رویان  بوده است.
شهردار رویان در ادامه از از ارتقا و توسعه محلات سخن گفت و افزود : محلات قوی و منظم در کنار هم ، یک شهر خوب را تشکیل می دهند ، برهمین اساس تصمیم به بازسازی و استانداردسازی پارکهای شهر گرفته شد و این فرایند در ۲پارک نیز در نوبه های گذشته انجام شد.

 

 

وی در معرفی پارک آلاله گفت : این پارک با مساحت ۲۳۰۰ مترمربع در یکی از پرجمعیت ترین منطقه شهرهای رویان واقع شده  و زیبایی ان محصول فکر و طراحی پرسنل واحد فنی ، عمرانی، معماری و شهرسازی شهرداری رویان است  که در مدت ۹ ماه با هزینه ای بالغ بر ۷۰۰میلیون ریال با امکاناتی نظیر کافی شاپ، ست ورزشی،ست بازی کودکان، تجهیزات مدرن و مناسب سازی برای معلولان و …  ساخته شد.
توکلی خاطرنشان کرد : پارکها به عنوان یک فضای تفریحی  پذیرای دو نسل کودکان وسالمندان هستند و باید با  بالاترین کیفیت ، مصالح و امکانات طراحی و احداث و در اختیار این دو قشر مورد احترام و حساس قرار گیرد.
شهردار رویان  در ادامه از بهره برداری  پروژه ساختمان آتش نشانی و سایت پارک موتوری با مساحت ۱۶۰ مترمربع خبر داد و اضافه کرد : این پروژه در مدت ۶ ماه با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.
این مسئول تصریح کرد : یکی دیگر از پروژه های قابل بهره برداری شهرداری رویان ، افتتاح مرکز تولید گل و گیاه و گلخانه شهرداری می باشد که در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع به مدت سه ماه و با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰۰ میلیون ریال راه اندازی شد.
وی افزود: در مرکز تولید گل و گیاه و گلخانه شهرداری ، اقدامات گوناگونی از جمله، دیوارکشی پیرامونی، احداث کرتها، خاکریزی ، حفرچاه و لوله کشی انجام شد و قابل ذکر است که در راستای شعار سال ” اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ” و توانمندسازی شهرداری، سالانه بیش از ۷۰۰ میلیون تومان گل و گیاه در این مرکز تولید و در سطح شهر برای استفاده شهرداری و شهروندان  قرار خواهد گرفت.
توکلی در ادامه از تخلیه ساختمان آتش نشانی سابق شهرداری و ساخت نخستین فرهنگسرای شهرداری رویان خبر داد و گفت : این پروژه امروز کلنگ زنی خواهد شد .
شهردار رویان خاطرنشان کرد : این فرهنگسرا با دارا بودن فضاهای سالن نمایش، آمفی تئاتر، خانه کتاب و فضای رفاهی در ۱۰۰۰مترمربع بمدت یکسال و با  پیش بینی هزینه ای بالغ بر ۱۰هزار میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری احداث می گردد.

وی در ادامه ازکلنگ زنی پروژه ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهر ، شامل عملیات ساماندهی پیاده روها با احداث جدول، کانال،کانیو، فرش موزائیک و … خبر داد و گفت : مساحت کل این پروژه ۷۰۰۰مترمربع است که اعتبار مورد نیاز برای انجام آن طی یک سال، ۶ هزار میلیون ریال می باشد .
این مسئول همچنین در ادامه خاطرنشان کرد : فضاهایی که در شهر رویان آماده وبه بهره برداری می رسند از محل بیت المال وعوارضات پرداختی شهروندان است  که باید  به درستی مورد استفاده قرار گیرند.
شهردار رویان در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مخالفان عملکرد شهرداری و شورای شهر رویان گفت : مردم فهیم شهر رویان مستحق بهترینها هستند و اعضای شورای شهر و  مجموعه شهرداری تا سر حد جان  برای رفاه مردم این شهر تلاش می کنند  و در این امر خطیر از خداوند استمداد می طلبیم که خدمتگزار شایسته ای برای این مردم  بوده و برای کسب رضایت و آرامش مردم و نیز توسعه و توانمندسازی شهر ، اقدامات مثبتی را به انجام برسانیم .
در حاشیه این مراسم،زنگ انقلاب نیز توسط فرماندار شهرستان نور، رئیس شورای شهر و شهردار رویان نواخته شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو