زمان انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ -

با این وضع در جام ملتهای آسیا به جایی نمی‌رسیم

ملی پوش سابق فوتبال امارات درباره شرایط تیم ملی این کشور هشدار داد.

سراي نور؛

عدنان طلیانی، یکی از اسطوره های فوتبال امارات و شماره ۱۰ سال های دور تیم ملی این کشور، در گفت و گویی با رسانه های اماراتی در خصوص مسائل مختلف فوتبال امارات اظهار نظر کرده است.

 

او درباره تیم ملی امارات گفت: به نظرم امکاناتی که ما داریم بیشتر از نتایجی است که می گیریم. فکر می کنم با این روند آماده سازی و اردوهایی که تدارک دیده شده، نمی توانیم در رقابت های جام ملت های آسیا هم به مقام شایسته ای دست پیدا کنیم. من به زاکرونی هم گفته ام که با رسیدن به فینال جام خلیج فارس نباید فکر کند اتفاق خاصی افتاده و به هیچ وجه فریب آن را نخورد.

 

طلیانی در خصوص اتفاقاتی که قبل از فینال جام خلیج فارس برای عمر عبدالرحمان افتاد، افزود: نباید زیاد فشار روی او بیاوریم. بزرگترین ستاره های جهان هم اشتباهاتی می کنند و دامن زدن به اینگونه حواشی به سود عبدالرحمان و فوتبال امارات نخواهد بود.

 

اسطوره فوتبال امارات درباره لیگ این فصل امارات اظهار داشت: در لیگ امسال ۳ تیم العین، الوحده و الوصل شانس قهرمانی دارند و خیلی سخت است که از حالا درباره تیم قهرمان صحبت کنیم. البته می توانم بگویم که جای تیم هایی مثل النصر، الاهلی و الجزیره در کورس قهرمانی خالی است و اگر آنها هم شرایط خوبی داشتند، لیگ بسیار جذاب تر می شد.

 

او در پایان پیرامون بحث سقف حقوق که برای بازیکنان باشگاهی امارات تعیین شده، خاطرنشان کرد: من با چنین قانونی مخالفم. به نظرم اختیار این موارد و حقوق پرداختی به بازیکنان باید در دست باشگاه ها باشد و خود آنها این موضوع را مدیریت کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو