زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ -

«۳۸» کلید‌واژه قهرمانی رویایی پرسپولیس!

در صورتی که تمام مدعیان امروز 38 امتیازی باشند و البته پرسپولیس هم استقلال خوزستان را شکست دهد، آن ها به شکل جالبی قهرمان لیگ می شوند.

سرای نور؛عملکرد شاگردان برانکو در فصل جاری بسیار خوب بوده و آن ها بهتر از لیگ پانزدهم و شانزدهم نتیجه گرفته اند و حالا به مصاف تیمی خواهند رفت که دو فصل قبل، با تفاضل گل بالاتر به قهرمانی رسید.

 

البته استقلال خوزستان این روزها اوضاع خوبی ندارد و برای فرار از منطقه سقوط می جنگند و پیروزی بر این تیم، نمی تواند کار خیلی سختی برای پرسپولیسی ها باشد. آن ها در صورت پیروزی ۵۷ امتیازی می شوند و بدون احتساب باقی دیدارها، اختلافی ۱۹ امتیازی با تیم های ذوب آهن، پیکان، فولاد و سایپا ایجاد می کنند و این اختلاف با پارس جنوبی به ۲۰ امتیاز می رسد.

 

در این صورت، هر نتیجه ای در ۶ بازی باقی مانده لیگ برتر، نمی تواند قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد اما نباید فراموش کرد که ۳ دیدار دیگر امروز، در تعیین زمان قهرمانی پرسپولیس تاثیرگذار هستند.

 

بنابراین، رویای پرسپولیسی ها زمانی محقق می شود که ذوب آهن و فولاد شکست بخورند و پارس هم حداکثر به یک مساوی برسد. در واقع در این شرایط ۶ تیم ۳۸ امتیازی در لیگ خواهند بود و پرسپولیس با ۵۷ امتیاز قهرمان لیگ می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو