زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ -

توقف صدرنشین لیگ و ترافیک عجیب در بالای جدول

رقابت های هفته نوزدهم لیگ فوتبال بانوان امروز برگزار شد.

سرای نور؛ ۶دیدار هفته نوزدهم رقابت های لیگ فوتبال بانوان امروز در شهرهای مختلف برگزار شد.

 

شهرداری سیرجان صفر – شهرداری بم صفر

مهم ترین بازی این هفته لیگ بانوان، دربی استان کرمان بود. تیم صدرنشین شهرداری بم امروز در خانه شهرداری سیرجان به میدان رفت و در پایان به تساوی بدون گل رسید. با این نتیجه بمی ها ۴۷ امتیازی شدند و صدرنشین ماندند. در سمت مقابل سیرجانی ها هم نتوانستند از فرصت رسیدن به صدر جدول استفاده کنند و ۴۴ امتیازی شدند.

 

استقلال خوزستان یک – سپاهان اصفهان ۳

دیگر مدعی و تعقیب کننده شهرداری بم امروز از توقف صدرنشین و تیم دوم جدول استفاده کرد و با یک پیروزی خارج از خانه خود را به رتبه اول نزدیک کرد. سپاهان امروز در خانه استقلال خوزستان به برتری سه بر یک رسید. گلهای سپاهان را فرهمند، رهیده و حسینی به ثمر رساندند. با این برد تیم اصفهانی ۴۴ امتیازی شد و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری سیرجان، در رده سوم ایستاد.

 

راهیاب ملل سنندج ۲ – آذرخش تهران صفر

چهارمین مدعی و تیم بالای جدولی لیگ بانوان، در هفته نوزدهم یک بازی نسبتا آسان خانگی داشت. آذرخش تهران، تیمی که در هفته های اخیر اصلا وضعیت مناسبی نداشته، امروز میهمان راهیاب ملل سنندج بود و در پایان هم با دو گل مخدومی و حاتم نژاد از این تیم مدعی شکست خورد. با این نتیجه راهیاب ملل هم ۴۴ امتیازی شد و به علت تفاضل گل کمتر، پایین تر از شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان قرار گرفت.

 

پالایش گاز ایلام صفر – ذوب آهن اصفهان صفر

دیگر دیدار حساس و ۶ امتیازی هفته نوزدهم لیگ بانوان، تقابل بین تیم های پنجم و ششم جدول یعنی پالایش گاز ایلام و ذوب آهن اصفهان بود. پالایش گاز و ذوب آهن امروز در ایلام به مصاف هم رفتند و همانطور که از نزدیکی رتبه هایشان در جدول مشخص بر می آمد، در جدال رودررو هم حریف هم نشدند و در نهایت به یک تساوی بدون گل رسیدند. بدین ترتیب هر دو تیم ۲۹ امتیازی شدند و در همان رده های پنجم و ششم باقی ماندند.

 

نماینده فارس صفر – همیاری آذربایجان غربی ۲

سومین بازی حساس هفته نوزدهم که بین تیم های همسایه جدولی برگزار شد، جدال تیم های هفتم و هشتم لیگ با یکدیگر بود. همیاری آذربایجان غربی امروز در خانه ی نماینده فارس به میدان رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. با این پیروزی همیاری ۲۵ امتیازی شد و از تیم فارس فاصله گرفت. نماینده فارس هم ۲۲ امتیازی و در رده هشتم جدول باقی ماند.

 

خیبر خرم آباد صفر – پارس جنوبی بوشهر ۲

نبرد تیم های نهم و دوازدهم جدول رده بندی هم دیگر بازی برگزار شده در هفته نوزدهم لیگ بانوان بود. خیبر خرم آباد در ادامه باخت های خود امروز در خانه مغلوب پارس جنوبی بوشهر شد. تیم بوشهری با این برد ۱۹ امتیازی شد تا کمی به رتبه هشتم جدول نزدیک تر شود. خیبر هم با ۴ امتیاز، کماکان قعرنشین لیگ بانوان است.

 

با این نتایج، شهرداری بم با ۴۷ امتیاز صدرنشین باقی ماند و تیم های شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان و راهیاب ملل سنندج هر سه با ۴۴ امتیاز جدی تر از همیشه در حال تعقیب بمی ها هستند. این ترافیک باعث می شود ۳ هفته پایانی لیگ برای مدعیان بسیار جذاب تر از قبل دنبال می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو