زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ -

رحمانی: آن گل به خودی را تلافی کردم

هافبک پیکان توانست طلسم گل نزدنش را پس از یکسال از روی دوش خودش بردارد و اشتباه سال گذشته‌اش را جبران کند.

سرای نور؛ماهان رحمانی پس از گذر یک ساله از اشتباه گلزنی به تیم خودش مقابل فولاد در دیدار مقابل فولاد با پاس گل توانست طلسم یک فصل خودش را بشکند و در دیدار مقابل گسترش فولاد اولین گلزن تیمش باشد. او در مورد بازی به ورزش سه می‌گوید: بازی خیلی خوبی بود حالا تیم ما با برنامه‌تر بازی را آغاز کرد و توانستیم در نیمه اول به گل برسیم، در نیمه دوم هم توانستیم ادامه مسابقه را مدیریت کنیم و گلزنی کنیم ما حتی می‌توانستیم بازی را با گل‌های بیشتری به پایان برسانیم که بی‌دقتی کردیم.

وی در پاسخ به سوالی که فکر می‌کند تعطیلات در نتیجه‌گیری پیکان تاثیرگذار بوده است گفت: خب نمی‌توان گفت بی‌تاثیر بوده البته ما قبل از قرار گرفتن در تعطیلات توانستیم در دو بازی گذشته نتایج خوبی کسب کنیم اما همانطور که گفتم این وقفه هم بی‌تاثیر نبوده است.

وی درباره جایگاه پیکان خاطرنشان کرد: ما اکنون در جدول رده‌بندی جایگاه خوبی داریم ولی من فکر می‌کنم پیکان پتانسیل اینکه بتواند در این جایگاه بماند را دارد.

رحمانی درباره گلزنی‌اش بعد از یک فصل با توجه به اتفاقی که سال گذشته در دیدار برابر فولاد رقم خورد اینطور گفت: از سال گذشته که از وسط زمین اشتباها توپ را برای فولاد گل کردم خیلی دلم می‌خواست که بتوانم آن اشتباه را جبران کنم که خب خدا را شکر در دیدار امسال‌مان با فولاد با پاس گلی که دادم توانستم آن را تلافی کنم و بعد از آن انگیزه‌ام صدچندان شد و در دیدار گسترش با اولین موقعیتی که نصیب تیم ما شد توانستیم گل خوبی برای پیکان به ثمر برسانم.

او تصریح کرد: البته پستم واقعا پستی نیست که خیلی برای گلزنی بخواهم خودم را به آب و آتش بزنم، من در پستی قرار دارم که بیشتر دوندگی و جنگندگی در میانه جدول باید داشته باشم اما خب اگر هم موقعیتی ایجاد شود مطمئنا جلو خواهم رفت و گلزنی می‌کنم اما من بیشتر پوشش دهنده خط حمله هستم.

رحمانی در خصوص برگشت مرتضی آقاخان و تاثیر حضورش می‌گوید: برگشت مرتضی آقاخان واقعا کمک خوبی به روند خوب تیم کرده است. او اگرچه امسال کم بازی کرده اما همیشه موثر بوده است.

او در پایان درباره شرایط پیکان تصریح کرد: صحبت‌های آقای مجیدی در هفته‌های گذشته خیلی در نتیجه‌گیری تیم  پیکان موثر بود و آن آرامش و کم کردن توقعات باعث شد که فشار از روی تیم برداشته شود و ما واقعا بدون استرس مقابل حریفان بازی کردیم و توانستیم به نتایج دلخواهمان برسیم. نگاهمان از اینجای کار به بعد یک نگاه بازی به بازی است و امیدواریم بتوانیم به رتبه‌ای که حقمان است دست پیدا کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو