زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ -

۶ هفته شکست ناپذیری نفت با افاضلی

نفت تهران با سرمربیگری هومن افاضلی تاکنون شکستی در کارنامه اش ثبت نشده است.

سرای نور؛نفت تهران بعد از تغییرات مالکیتی و مدیریتی که داشت، هومن افاضلی را به عنوان سرمربی جدید برگزید و با این مربی توانسته نتایج مطلوبی را کسب کند. افاضلی در نفت استارت پرقدرتی داشت و برد مقابل تراکتورسازی شرایط را بر وفق مراد کرد. دومین بازی افاضلی با دومین برد متوالی مقابل سیاه جامگان همراه شد تا این تیم روزهای فوق العاده ای سپری کند.

نفت روز گذشته در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر هم مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفت و به تساوی یک بر یک رسید.

نکته قابل توجه در نفت با هدایت هومن افاضلی شکست ناپذیری این تیم است. نفتی‌ها اگرچه در ۴ هفته گذشته ۴ تساوی به دست آوردند اما همین که تا به حال تیم تحت امر افاضلی شکستی را تجربه نکرده، اتفاق خوبی محسوب می شود.

نفت با دو پیروزی مقابل تراکتور و سیاه جامگان و ۴ تساوی مقابل گسترش فولاد، پیکان، سپاهان و نفت آبادان از ۶ بازی گذشته ۱۰ امتیاز به دست آورده و توانسته شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. این در حالی است که مشکلات این تیم در ابتدای فصل بر هیچ کس پوشیده نیست و در نیم فصل این تیم بازیکن جدید مطرحی نیز به خدمت نگرفت و فقط از نظرفنی و مدیریتی شرایط بهتری پیدا کرده است.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو