زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ -

کلوپ و تمجید از فیرمینو پس از تبرئه

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از اینکه روبرتو فیرمینو در پرونده نژادپرستی تبرئه شد، به تمجید از او پرداخت و مدعی شد که به مهاجم تیمش افتخار می‌کند.

سرای نور؛اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که فیرمینو به خاطر درگیری با میسون هولگیت جریمه نخواهد شد. برخی معتقد بودند که توهین‌های نژادپرستانه در این بین رد و بدل شده ولی کلوپ از تبرئه شدن فیرمینو ابراز خوشحالی کرد.

او گفت:” او می‌دانست که چیزی نگفته است. ما می‌دانستیم که او چیزی نگفته است ولی نمی‌توانستیم این را در مقابل رسانه ها اعلام کنیم. هیچگاه به این موضوع شکی نداشتم ولی فکر کردم که اگر شرایط اینگونه باشد که من به چنین موضوعی متهم شده ام و ۴۷ روز نیز پرونده ام در دست بررسی باشد و کسی فکر کند من چنین چیزی گفته باشم، برایم کنار آمدن با شرایط دشوار است. برای همین است که می‌گویم  به فیرمینو و نحوه برخوردش با موضوع افتخار می‌کنم. چندین بار سوال و پرس و جو کردم که آیا موضوعی هست که ما بتوانیم کمکی کنیم و همواره با پاسخ منفی روبرو شدم. طولانی شد ولی خیلی خوشحالم که حالا اینجا هستیم.

باید این موضوع جدی گرفته شود. در دنیا خیلی به نژادپرستی پرداخته می‌شود و باید مراقب بود ولی در این مورد هیچ چیزی مطرح نبود.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو