زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ -

آقا منصور می‌خواهد سپاهانی بماند

اولین برد سپاهان با منصور ابراهیم زاده با شکوه به دست آمد.

سرای نوزسپاهان در سومین مسابقه ای که منصور ابراهیم زاده را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشت، توانست یک پیروزی پرگل را به دست آورد. طلایی پوشان فوتبال اصفهان که در این فصل روزهای بدی را تجربه کردند، با سپردن سکان هدایت تیم شان به منصور ابراهیم‌زاده امیدوار هستند تا شرایط خوبی به‌دست آورند و در لیگ برتر بالا بیایند.

سپاهان با ابراهیم‌زاده در اولین گام مقابل پرسپولیس قرار گرفت که شکست خورد؛ دومین بازی این تیم با نفت تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید و در سومین بازی روز گذشته طلایی پوشان در مشهد نتیجه ای رویایی به دست آوردند.

سپاهان روز گذشته مقابل سیاه جامگان عملکرد فوق العاده ای داشت و در نهایت هم مزد بازی خوبش را با برتری ۵ بر صفر به دست آورد. این پیروزی در شرایطی رقم خورد که سپاهان مدت ها طعم برد را نچشیده بود و با این نتیجه در جدول رده بندی صعود خوبی داشت.

 

سپاهان با این برد تا حد زیادی از خطر سقوط به دسته اول گریخت و حالا با آسودگی بیشتری می تواند هفته های باقیمانده از لیگ برتر را ادامه دهد.

بی تردید منصور ابراهیم زاده که سوابق فراوانی در فوتبال ایران دارد و آخرین مربی ایرانی است که توانسته یک تیم از کشورمان(ذوب آهن) را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند، با انگیزه زیادی برگشته است. او بعد از مدت ها غیبت در لیگ ایران حالا برگشته تا توانایی های فنی اش را بار دیگر نشان دهد و سپاهان را به روزهای خوبش برگرداند.

قطعا با موفقیت سپاهان در ادامه مسابقات لیگ برتر هفدهم او جایگاه خودش برای فصل آینده را نیز روی نیمکت سپاهان محکم می کند و می تواند بار دیگر به همان مربی تبدیل شود که همه از او همواره انتظار بالانشینی داشتند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو