زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ -

سیاه جامگان هر ۹ بازی یک مربی

تیم سیاه جامگان از نظر تغییر مربی یک باشگاه صاحب رکورد است به طوری که تا این جا در هر فصل بیش از سه مربی عوض کرده است.

سرای نور؛سه” باخت سنگین ۵ بر صفر سیاه جامگان به سپاهان با حکم برکناری رضا عنایتی همراه بود. شاید مسئولان سیاه جامگان بعد از اینکه الهلالی ها رامون دیاز را به خاطر یک شکست در لیگ قهرمانان برکنار کردند جوگیر شده و دست به این کار زدند. اما هرچه هست این اتفاق رخ داد و سیاه جامگان سومین مربی خود را طی ۲۴ هفته عوض و آمار هر ۸ هفته یک مربی را به نام خود ثبت کرد.

هر ۹ بازی یک مربی

آمار سیاه جامگان در تغییر مربی عجیب و غریب است. این تیم در سه فصل اخیر که در لیگ برتر حضور داشته و در مجموع ۸۴ هفته با احتساب مربی بعدی که به این تیم می آید ۱۰ مربی عوض کرده است که میانگین هر ۸٫۴ بازی یک مربی را به نام این تیم ثبت می کند. تصورش هم سخت است که یک تیم هر ۹ بازی یک مربی جدید داشته باشد و جالب است که این تیم در دوفصل گذشته توانسته با همین روند در لیگ برتر بماند.

همه مربیان سیاه جامگان

در لیگ پانزدهم سیاه جامگان کارش را با رسول خطیبی آغاز کرد ، سپس او برکنار شد و سعید رمضانی کار را گرفت و در نهایت فرهاد کاظمی تیم را در لیگ برتر نگه داشت. در لیگ شانزدهم این تیم با فرهاد کاظمی آغاز کرد اما او بعد از ۹ بازی کنار رفت و خداداد عزیزی به جایش آمد. خداداد هم ۱۳ بازی روی نیمکت این تیم نشست و بعد جای خودش را به اکبرمیثاقیان داد تا او تیم را در لیگ برتر حفظ کند. در لیگ هفدهم نیز اکبر میثاقیان مربی این تیم بود اما در میانه راه علیرضا مرزبان جانشینش شد. مرزبان بعد از درگیری با مدیرباشگاه از این تیم رفت و عنایتی هدایت سیاه جامگان را به عهده گرفت. حالا سیاه جامگان در حال شکستن رکورد خودش است و می خواهد چهارمین مربی را در این فصل روی نیمکت بنشاند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو