زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ -

فردا و شش تیم ۳۸ امتیازی در لیگ ؟!

ممکن است بعد از پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر شش تیم هم امتیاز در بالای جدول قرار گرفته و قهرمانی زود‌هنگام پرسپولیس قطعی شود.

سرای نور؛پیکان با برد امروز خود مقابل گسترش فولاد با کسب ۳۸ امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار گرفت . در حال حاضر چهار تیم ذوب‌آهن ، پیکان ، فولاد و سایپا با امتیاز مشابه در رده دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند و ممکن است با انجام بازی‌های فردا دو تیم دیگر به این جمع اضافه شوند . اگر در مسابقات فردا ، پدیده مشهد بتواند مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی برنده باشد و پارس‌جنوبی جم مقابل تراکتورسازی به نتیجه تساوی برسد و هم چنین استقلال تهران در اهواز فولاد را با شکست مواجه کند ، دو تیم استقلال و پارس جم نیز به مانند چهار تیم نام برده ۳۸ امتیاز شده تا جدول مسابقات لیگ برتر برای اولین بار شش تیم هم امتیاز را به خود دیده باشد و جدال برای کسب سهمیه آسیایی بین تیم‌های نام برده داغ‌ تر از همیشه شود .

اگر تمامی این احتمالات رخ دهد و پرسپولیس تهران در بازی فردا خود مقابل استقلال خوزستان به برتری برسد ، شاگردان برانکو در پایان هفته بیست و چهارم قهرمانی زودهنگام خود را جشن گرفته و برای دومین سال متوالی به این مهم می رسند .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو