زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

روز فوق العاده خط آتش استقلال

بخش تهاجمی استقلال در بازی با فولاد روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشتند.

سرای نور؛سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مامه تیام در بازی روز گذشته برابر فولاد مربع خط تهاجم استقلال را تشکیل دادند و در این بین به جز محسن کریمی که بعد از مصدومیت طولانی به تازگی به ترکیب استقلال برگشته بود سایر بازیکنان تهاجمی این تیم یا گل زدند.

نکته جالب ماجرا این است که جابر انصاری هم که در دقایق پایانی به خط آتش استقلال اضافه شد موفق شد روی گل چهارم تیمش تاثیر مستقیم بگذارد.

تیام؛ ۲ گل و یک پاس گل

مهاجم سنگالی استقلال در بازی با فولاد شب فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و گل اول و چهارم تیمش را زد و موفق شد پاس گل دوم تیمش را به چشمی بدهد.

چپاروف؛ یک پاس گل

سرور چپاروف در ادامه درخشش خود در بازی با فولاد هم نبض حملات این تیم را در اختیار داشت و به جز این موفق شد پاس گل اول استقلال را به زیباترین شکل ممکن به تیام بدهد.

شجاعیان؛ یک گل

داریوش شجاعیان در ادامه روند درخشان خود در استقلال موفق شد گل سوم این تیم را بهترین شکل ممکن به ثمر برساند و یک نمایش درخشان دیگر در کارنامه خود به ثبت برساند.

جابر انصاری؛ یک پاس گل

جابر انصاری یکی از بازیکنان موثر استقلال در ۳ فصل اخیر است اما از زمانی که شفر هدایت آبی ها را برعهده گرفته کمتر فرصت بازی کردن پیدا می کند. انصاری در دقایق پایانی بازی  با فولاد وارد زمین شد و موفق شد پاس گل چهارم استقلال را به تیام بدهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو