زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

رایزنی با فدراسیون دلیل لغو محرومیت تراکتورسازی

دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی توضیحاتی را درباره لغو محرومیت تراکتورسازی برای بازی با پیکان در زمین بی طرف توضیحاتی را ارائه کرد.

سرای نور؛ در حالی که طبق رای قبلی، تیم تراکتورسازی تبریز از داشتن تماشاگر در بازی روز دهم اسفند ماه مقابل تیم پیکان محروم بود امروز خبر رسید که در بازی با پیکان هم هواداران تراکتور می توانند در ورزشگاه یادگار امام حضور یابند.

آرش جابری، دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان با تایید این خبر به “ورزش سه” گفت: «با مذاکراتی که با فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ داشتیم، شرایط حساس تیم تراکتورسازی به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در آسیا را تشریح و از آنها درخواست کردیم که در بازی با پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر شرایط را برای حضور هواداران تراکتورسازی فراهم کنند.»

وی افزود: « یک سری هماهنگی ها هم برای برگزاری بازی در استان دیگر نیاز بود که در این فرصت شدنی نبود. به این ترتیب با همکاری و مساعدت سازمان لیگ قرار شد محرومیت هواداران تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم هم به حالت تعلیق در بیاید.به این ترتیب در بازی روز پنجشنبه دهم اسفند ماه تیم تراکتورسازی می تواند هواداران خود را در ورزشگاه یادگار امام داشته باشد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو