زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

افاضلی: فقط پرسپولیس از ما بیشتر پاس می دهد

نفت تهران با یک تساوی برابر صنعت نفت آبادان تاحدودی خودش را از خطر سقوط دور کرد.

سرای نور؛در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر تیم نفت در تهران میزبان صنعت نفت آبادان بود و در نهایت در حالی که با یک گل از حریفش پیش بود برد را با تساوی عوض کرد. هومن افاضلی مربی تیم نفت در هفتمین بازی پیاپی که روی نیمکت این تیم نشست شکست نخورد تا رکورد جالبی را برای خودش به ثبت برساند.

افاضلی در این هفت بازی دو برد و ۵ تساوی به دست آورده و توانسته نفت را از انتهای جدول نجات دهد. او زمانی که هدایت نفت را به عهده گرفت این تیم ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار داشت اما این تیم در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم است و با ادامه همین روند می تواند سال آینده هم در لیگ برتر حضور داشته باشد که این موضوع با توجه به مشکلات عدیده ای که این باشگاه در این فصل داشته موضوع قابل توجهی است.

افاضلی سرمربی تیم نفت درباره بازی این تیم برابر صنعت نفت آبادان که به تساوی یک بر یک رسید گفت:« نفت آبادان تیم منسجمی است و به لحاظ تاکتیکی سازماندهی بسیار خوبی دارد و یکی از تیم های منظم لیگ برتر است. ما برابر چنین تیمی بازی قوی و خوبی انجام دادیم و برای رسیدن به گل موقعیت هایی داشتیم.» او افزود:« ما دراین بازی رکورد امسال خودمان را در تعداد پاس شکستیم و در طول بازی ۶۳۶ پاس بین بازیکنانمان رد و بدل شد که به نظرم در لیگ برتر ایران آمار بسیار قابل توجهی است. فکر می کنم فقط پرسپولیس در لیگ برتر تعداد پاس هایش بیشتر از این تعداد باشد.»

سرمربی نفت تهران درباره شرایط این تیم بعد از هفت هفته حضورش گفت:« من از زمانی که آمدم برنامه هایم را در سه مرحله برای نفت پیش بینی کردم. مرحله اول این بود که اعتماد به نفس تیم را بالا ببریم. موضوع دوم این بود که مشکل بزرگ تیم در گل خوردن را حل کنیم چرا که نفت قبل از این به خاطر دریافت ساده گل ضربه زیادی خورده بود. ما توانستیم در این دو بخش فعالیت کرده و تغییراتی ایجاد کنیم. بچه ها البته برای حل این مشکلات تلاش و همکاری زیادی کردند. بازیکنان خیلی خوبی در تیم هستند ، تجربه زیادی دارند و بازیکنان بزرگی هستند و این ها به ما کمک کردند تا بتوانیم برنامه هایمان را پیش ببریم.»

هومن افاضلی در ادامه گفت:« خوشبختانه می توانم بگویم در بازی برابر نفت آبادان از تمریناتی که در یک ماه اخیر برگزار کردیم جواب خوبی گرفتیم و همانطور که گفتم تعداد پاس هایمان را به ۶۳۶ پاس رساندیم. این موضوع با توجه به اینکه نفت آبادان تیم سازمان داری است و زمین هم در شرایط خوبی نبود برای ما قابل توجه است. ما در خلق موقعیت هم در این بازی شرایط خوبی داشتیم و سهممان زیاد بود. از طرف دیگر موقعیت های کمی به حریف دادیم و به غیر از آن ضربه ایستگاهی دقیقه ۲ و دیگری صحنه گل نفت آبادان به حریف فرصت ندادیم.»

او در این رابطه که آیا با یک برد دیگر می توانند کاملا از منطقه سقوط دور شوند گفت:« ما کاملا از مرحله سقوط دور هستیم. ما قرار نیست و نبوده که سقوط بکنیم، ما قرار است هفته به هفته رشد کرده و فوتبال بهتری بازی کنیم. همین الان چند بازیکن تیم ما واقعا شایسته توجه بیشتری هستند. بازیکنانی مثل امیرحسین فشنگچی، محسن بنگر، محمد نصرتی و جوانانی مثل رضا حبیب زاده که عملکرد خوبی داشته اند. فکر می کنم علی عزتی نیز با توجه به تمریناتی که انجام می دهد نیز از این هفته یکی از خوب های لیگ خواهد بود و به نظرم باید به این بازیکنان توجه بیشتری شود.»

افاضلی در انتها با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر استقلال خوزستان گفت:« می رویم ببریم فقط همین.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو