زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

۴ مهاجم تراکتور، ۱۱ بازی و صفر گل زده!

مهاجمان تراکتورسازی بعد از آغاز نیم فصل دوم نتوانسته هیچ گلی به ثمر برسانند.

سرای نور؛تیم تراکتورسازی در فصل جاری لیگ برتر به دلیل محرومیتی که در ابتدای فصل داشت نتوانست مهاجم جدیدی جذب کند و با فرزاد حاتمی و محمدرضا آزادی جوان کارش را در خط حمله جلو برد. در نیم فصل و با بازشدن پنجره  نقل و انتقالات تراکتور این تیم دو مهاجم را به جمع نفراتش اضافه کرد. ارسلان مطهری و سلیمان کرپیچ مهاجم بوسنیایی دو بازیکنی بودند که به جمع نفرات سرخپوشان تبریزی اضافه شدند.

 

بر این اساس تراکتورسازی نیم فصل دوم را با ۴ مهاجم استارت زد اما در بازی های گذشته آنها هیچ گلی برای تیم خود به ثمر نرساندند. آزادی، حاتمی، مطهری و کرپیچ در ۹ بازی لیگ برتر(از آغاز نیم فصل دوم) و ۲ بازی آسیایی به تناوب و با نظر سرمربی تیم به میدان رفته اند اما در این ۱۱ مسابقه حتی یک بار هم نتوانسته اند دروازه حریفان را باز کنند.

 

در این بین مدتی برای فرزاد حاتمی آسیب دیدگی پیش آمد و ارسلان مطهری نیز در برخی مسابقات به عنوان وینگر راست به میدان رفت اما به هر حال ۴ بازیکنی که رسما مهاجمان اصلی تراکتور هستند تاکنون از نیم فصل دوم نتوانسته اند گلی برای تیم شان به ثمر برسانند که این آمار برای تیم تبریزی اصلا خوب نیست.

به نظر می رسد ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی برای بازی های آینده تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا فکری به حال وضعیت خط حمله انجام دهد. در مسابقات گذشته همه گل های تراکتورسازی را هافبک ها و مدافعان به ثمر رسانده و این برای یکی از ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق خوبی محسوب نمی شود.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو