زمان انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ -

بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز به کار کرد

مساحت نمایشگاه ٥٠ هزار متر مربع در نظر گرفته شده است که ٦٠٠ غرفه در آن وجود دارد. بخش فروش در قالب چهار بازارچه در نظر گرفته شده است و ٢٠ کمیته محتوای نمایشگاه را پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش سرای نور؛ مراسم افتتاحیه بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با حضور علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی؛ معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه‌  قرآن، رسول زرگرپور؛ استاندار استان اصفهان و حجت‌الاسلام اکبر حمیدزاده گیوی؛ نهج‌البلاغه‌پژوه و مؤلف کتاب قطره‌ای از دریا، روز دوشنبه ٢٤ خرداد ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

این مراسم با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط محمدحسین سعیدیان آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی؛ معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: در ماه مهمانی خدا، شاکریم که به ما توفیق عنایت کرد تا جشن باشکوهی برپا کنیم و در خدمت فعالان قرآنی باشیم، این نمایشگاه حاصل همت نهادها و مؤسسات قرآنی است که از امروز شروع می‌شود.

وی افزود: باتوجه به فرمایشات مراجع تقلید به ویژه مقام معظم رهبری، شعار نمایشگاه در راستای نهضت فهم قرآن، «به سوی فهم قرآن» انتخاب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی گفت: مساحت نمایشگاه ٥٠ هزار متر مربع در نظر گرفته شده است که ٦٠٠ غرفه در آن وجود دارد. بخش فروش در قالب چهار بازارچه در نظر گرفته شده است. ٢٠ کمیته داریم که محتوای نمایشگاه را پشتیبانی می‌کنند.

در ادامه این مراسم، هفت جلد از کتاب ١٢ جلدی «قطره‌ای از دریا» رونمایی شد که این اثر در شرح نهج‌البلاغه نوشته شده است و هفت جلد رونمایی‌شده شامل حکمت‌ها و نامه‌ها است.

گزارش مشروح مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن به زودی منتشر می شود.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۴ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو