زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

ملاحی: نقطه قوت نفت تهران خودباوری است

مشاور مدیرعامل نفت تهران گفت: نقطه قوت نفت تهران رسیدن به خودباوری است که به کمک این خودباوری توانسته خودش سرنوشتش را در دست بگیرد.

سرای نور؛بازی با نفت آبادان هم بازی خوبی بود که بچه‌های ما نشان دادند که حرکت رو به جلویی در تیم آغاز شده و فقط بدشانس بودیم که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد.

وی افزود: تیم ما به هارمونی تاکتیکی رسیده و در عین حال که کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی هم مخصوصا این روزها اصلا خوب نیست، توانست موقعیت‌های خوبی را بر روی دروازه حریف خلق کند.

مشاور مدیرعامل نفت تهران تاکید کرد:‌ شرایط امروز نفت تهران با روزی که کارش را با مدیران و کادر فنی جدید آغاز کرد قابل قیاس نیست چراکه امروز بچه‌های ما به خودباوری رسیده‌اند و با کمک این کادر فنی با دانش نشان داده‌اند، توان هر کاری را دارند که این خودش پوئن مثبتی است.

ملاحی به بازی هفته آینده تیمش برابر استقلال خوزستان اشاره کرده و گفت: این هم یک بازی شش امتیازی است که تمام تلاش خود را برای موفقیت در آن خواهیم کرد و انشاالله با دست پر از اهواز بازخواهیم گشت.

وی در خاتمه در پاسخ به سئوال پیش‌بینی خود از جایگاه نفت تهران در پایان لیگ خاطرنشان کرد: بازی‌ها و امتیازات به شدت نزدیک به هم شده تا کار قدری سخت شود اما انشاالله ما با همین روند که جلو برویم، بین رده دهم تا دوازدهم قرار خواهیم گرفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو