زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

توصیه جالب گواردیولا به بازیکنان برای دیدار با آرسنال

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به بازیکنان توصیه کرد که دیدار فینال امروز جام اتحادیه را مثل یک بازی دوستانه در نظر بگیرند.

سرای نور؛شاگردان گواردیولا عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشته اند و با اختلاف صدرنشین لیگ هستند. با این حال آنها از جام حذفی کنار رفتند و فرصت کسب چهارگانه را از دست دادند. در آن سو در چمپیونزلیگ نیز سیتی شانس خوبی برای کسب موفقیت دارد. حال پپ پیش از دیدار فینال جام اتحادیه با شاگردانش توصیه کرد که مثل یک بازی دوستانه با این دیدار روبرو شوند.

او گفت:” در اولین فینال معمولا نسبت به دیگر بازی ها بیشتر نگران هستید. چیزی که سعی دارم بگویم این است که بازیکنان باید بیشتر مثل یک بازی دوستانه با این بازی برخورد کنند.در فینال ها باید آرامش بیشتری داشته باشید و همچنین شجاع تر هم باشید. این مهم ترین چیز است و روز یکشنبه نیز همین موضوع را سعی می‌کنیم پیاده کنیم.

در این بازی باید سعی کنیم بیش از همیشه از بازی لذت ببریم. یک فینال است. اینجا هستیم که چنین بازی‌هایی را انجام دهیم بنابراین چرا استرس داشته باشیم. چرا نگران باشیم؟ یک بازی پیش روی ماست. هیچ پشیمانی پس از آن وجود نخواهد داشت. همه ما را تماشا خواهند کرد. برای هوادارانمان بازی مهمی است و همینطور برای هواداران آرسنال. حالا فقط باید تلاش کنیم که پیروز شویم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو