زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

بازی ۶امتیازی یاران صادقیان در لیگ ترکیه

دو تیم عثمانلی اسپورو آنتالیا اسپور ظهر امروز در ورزشگاه عثمانلی آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛شاگردان عرفان بوز پس از شکست دراماتیک و ثانیه آخری در مقابل تیم سیواس اسپور به مصاف یکی دیگر از تیم های بحران زده لیگ می روند . این دیدار حساس ترین دیدار تیم عثمانلی اسپور در لیگ است . این دیدار حکم ۶ امتیازی برای شاگردان بوز دارد و در صورتی که در این دیدار پیروز شوند با جا گذاشتن این تیم در جدول ، از منطقه بحرانی نیز خارج خواهند شد.

در مقابل تیم آنتالیا اسپور بر خلاف تیم عثمانلی هزینه های زیادی را برای کسب سهمیه اروپا تقبل کرد . آن ها باجذب بازیکنانی همچون سمیر نصری ، جرمی منز ، جان دژورو به دنبال کسب جایگاه خوبی در لیگ بودند ولی شرایط آن چه که پیش بینی می کردند نشد . نتایج ضعیف وعملکرد بد بازیکنان باعث شد که حتی لئوناردو ،سرمربی سابق میلان نیز نتواند در این تیم دوام بیاورد و از سمت خود استعفا داد .

پیام صادقیان در دیدار هفته گذشته  پس از مدت ها توانست یک نیمه به طور کامل برای تیمش بازی کند و در این بازی نیز در لیست ۱۸ نفره عثمانلی اسپور حضور دارد .

رائول روسسکو، انگین بکدمیر از عثمانلی و در مقابل مصطفی الکبیر ،ساشا فورنزی و جان دژورو از آنتالیا اسپور غایبان این دیدار مهم هستند .

 

این دیدار از ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد .

 

ترکیب احتمالی :

 

پیام صادقیان در ترکیب عثمانلی اسپور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو