زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

کونته: هیجانی نشوم خانواده ام نگران می‌شوند

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی که به شور و انگیزه بالایش در کنار زمین مشهور است، مدعی شد که خانواده اش نگران سلامتی او هستند.

سرای نور؛چلسی یکی از سخت ترین شکست‌های خود در دوران کونته را، دو هفته پیش مقابل واتفورد تجربه کرد، جایی که آنها ۴-۱ شکست خوردند. کونته پس از آن بازی به شدت مورد انتقاد از سوی هواداران و رسانه‌ها قرار گرفت و حالا سرمربی ایتالیایی مدعی شد که خانواده اش نگران سلامتی او هستند.

او گفت:” خانواده من اگر من را اینطور با شور و انگیزه نبینند نگران می‌شوند. وقتی شور و انگیزه نداشته باشم یعنی خوشحال نیستم و این موضوع آنها را نگران می‌کند. من را دیگر نمی‌شناسند. خیلی از بازی ها سعی دارم آرام بازی را شروع کنم و روی صندلی ام بنشینم. شاید در آینده اگر سنم بالا برود، آرام تر بشوم.

سعی می‌کنم با آرامش بازی‌ها را ببرم ولی فکر می‌کنم من اینگونه هستم. باید در کنار زمین باشم و همه بازیکنانم را رو به جلو حرکت دهم. باید بدانید که اولین مربی من زمانی که فوتبال را شروع کردم پدرم بود. او مربی من بود. زندگی را با فوتبال شروع کردم و نتایج تیم پدرم را دنبال می‌کردم. فکر می‌کنم به خاطر اوست که من انقدر شور و انگیزه دارم. در سن خیلی پایین شروع کردم. در فصل اول من دستیار بودم، به خاطر دارم که در یک بازی از مربی بیشتر فریاد می‌زدم و در پایان بازی عذرخواهی کردم. ولی من اینگونه هستم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو