زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

تکذیب شایعه تقابل دیاز- برانکو در لیگ قهرمانان

با گذشت چند روز از اخراج غیرمنتظره مربی آرژانتینی اخبار پیرامون آینده رامون دیاز به سوژه اصلی رسانه های منطقه تبدیل شده است.

سرای نور؛شکست الهلال برابر استقلال باعث شد تا رامون دیاز با وجود صدرنشینی در لیگ عربستان از سمت خود برکنار شود تا شوکی بزرگ به طرفداران این باشگاه و فوتبالدوستان حاشیه خلیج فارس وارد و شایعات پیرامون آینده این مربی به سوژه اصلی رسانه ها بدل گردد.

 

در شرایطی که برخی رسانه های سعودی با اشاره به درخواست ملاقات حضوری دیاز با رئیس باشگاه الهلال و برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی مدعی شدند هیچ بعید نیست این مربی گران قیمت ارژانتینی دوباره با اعمال فشار برخی شیوخ پرنفوذ سعودی به نیمکت الهلال بازگردد این شایعه بلافاصله تکذیب شد تا گمانه زنی ها در خصوص نشستن این مربی روی نیمکت رقیب استقلال در لیگ قهرمانان به پایان برسد.

در همین حال شایعات دیگری پیرامون رامون دیاز به گوش رسید مبنی بر این که او در پی اخراج از فوتبال عربستان راهی فوتبال امارات خواهد شد تا این بار سکان هدایت رقیب پرسپولیس را در دست بگیرد. رسانه های اماراتی با اشاره به اتفاقات یکی دو روز گذشته پیرامون ارتباطی که امیلیانو دیاز پسر بزرگ رامون و دستیار اول او در الهلال با سران باشگاه الوصل داشت مدعی شدند هیچ بعید نیست مربی اخراجی الهلالی ها سر از الوصل در آورد که این خبر هم بلافاصله از سوی سران باشگاه اماراتی تکذیب شد تا به این ترتیب دوئل برانکو – دیاز در کار نباشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو