زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

پورعلی گنجی: برای قهرمانی هم قسم شدیم

در آستانه بازی حساس این هفته لیگ ستارگان مقابل الاهلی مدافع ملی پوش ایرانی در کنار سرمربی پرتغالی به کنفرانس مطبوعاتی رفت تا به سئوالات پاسخ بدهد.

سرای نور؛بعد از برد شیرین برابر پرسپولیس ایران و ایستادن در صدر گروه C لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان السد امروز باید در جدالی حساس به مصاف الاهلی بروند تا همچنان شانس خود برای رسیدن به قهرمانی و تعقیب صدرنشین رقابت ها را از دست ندهند.

در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با الاهلی اوسالدو فریرا در کنار ملی پوش ایرانی خود مقابل دوربین های تلویزیونی و اهالی رسانه قرار گرفت، جایی که مرتضی پورعلی گنجی به عنوان یکی از ستون های تدافعی این تیم و عوامل اصلی اوج گیری السد مورد توجه همگان قرارداشت.

پورعلی گنجی خطاب به حاضران در کنفرانس گفت:« بازی با الاهلی برای من و هم تیمی هایم از ارزش و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چون به شکلی می تواند کلید باز کردن قفل قهرمانی السد در این فصل نیز قلمداد شود از همین رو همه بازیکنان هم قسم شدیم تا نه تنها در بازی امروز بلکه برای قهرمانی السد تمام تلاش مان را انجام بدهیم».

او ادامه داد:«خدا را شکر می کنم از این که در باشگاه السد هر روز با پیشرفت بیشتری روبرو شدم و کاملا از حضور در این تیم رضایت دارم. کار کردن با مربی بزرگ و باتجربه ای همچون فریرا برای من یک افتخار بزرگ بود چون توانستم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم درست مثل بقیه بچه های تیم».

پورعلی گنجی در ادامه به سئوالی پیرامون حضور متوالی در تیم منتخب لیگ ستارگان در هفته های گذشته این گونه پاسخ داد:« در تیم ما بازیکنان زیادی هستند که می توانند در خط دفاع بازی کنند که این افتخار نصیب من شد تا با بهترین عملکرد به تیم کمک کنم و خوشحالم که تلاش هایم این گونه به چشم آمده است».

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو