زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

بران: تصمیمات سران الهلال شگفت انگیز است

یکی دو روز از حضور به عنوان سرمربی الهلال نگذشته است که سرمربی جوان آرژانتینی این باشگاه را به بوکاجونیورز و ریورپلات عربستان تشبیه کرد.

سرای نور؛اخراج رامون دیاز از نیمکت الهلال به قدری بازتاب داشت که انتخاب جانشین برای این مربی موفق و گران قیمت نیز به سوژه ای جذاب برای رسانه های خارجی تبدیل شد به خصوص وقتی سران باشگاه در تصمیمی غیرمنتظره رای به حضور ثابت خوان بران مربی ۴۰ ساله و آرژانتینی امیدهای الهلال در تیم بزرگسالان دادند.

در پی این اتفاق روزنامه infocielo آرژانتین به سراغ سرمربی جدید الهلال رفت و پیرامون مسئولیت جدید با او گفتگو کرد. خوان بران در این مصاحبه گفت:« واقعیتش را بخواهید اصلا انتظار نداشتم روزی سرمربی الهلال شوم به خصوص با حضور مردی مثل رامون دیاز که دستاوردهای زیادی در این باشگاه و دوران فوتبالش داشت و الان هم در مسیر تکرار قهرمانی مجدد قرار گرفته بود».

او ادامه داد:« اما این جا در عربستان معمولا مدیران باشگاه تصمیمات غیرمنتظره ای اتخاذ می کنند که همه را شگفت زده می کند درست مثل صدور حکم اخراج رامون دیاز و انتصاب من به عنوان سرمربی تا پایان فصل که باید قدر این فرصت را بدانم».

خوان بران در پایان با تعریف و تمجید از الهلال و طرفدارانش گفت:« الهلال باشگاه بسیار بزرگی در عربستان است که نقش مهمی در فوتبال این کشور ایفا می کند درست مثل نقشی که ریورپلات و بوکاجونیورز در فوتبال آرژانتین دارند».

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو