زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

پیش بازی منچستریونایتد – چلسی

دو تیم منچستریونایتد و چلسی، امروز در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛در این دیدار حساس و جنجالی، مورینیو میزبان تیم سابقش در الدترافورد است. آقای خاص می‌داند که کار دشواری پیش روی او خواهد بود ولی انگیزه های بالایی برای کسب نتیجه دارد. در حال حاضر یونایتد با یک بازی کمتر نسبت به لیورپول در رده سوم قرار گرفته ولی با کسب پیروزی در بازی امروز، رده دوم خود را پس خواهد گرفت، هر چند که کار آسانی پیش روی آنها نخواهد بود. شیاطین سرخ ۵۶ امتیاز از ۲۷ بازی خود کسب کرده اند و نزدیک ترین تعقیب کننده سیتی به حساب می‌آیند. با این حال مورینیو در دیدارهای اخیر با چلسی نتایج چندان درخشانی کسب نکرده و در این بازی به دنبال جبران و انتقام گیری خواهد بود.

چلسی نیز با کسب ۵۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته است و امیدوار است با کسب پیروزی در دیدار امروز، اختلاف خود با یونایتد را از بین ببرد.شاگردان کونته در ۶ بازی اخیر خود، ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست به دست آورده و در فرم خوبی قرار ندارند. حال باید دید در الدترافورد چه نمایشی خواهند داشت.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۳ پیروزی برای چلسی، ۱ پیروزی برای یونایتد و ۲ تساوی به دست آمده و باید دید امروز چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.هررا، بلیند، فلینی و جونز به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و انتظار می‌رود پوگبا نیز به خاطر اختلاف با مورینیو از روی نیمکت کار را آغاز کند. چلسی نیز باکایوکو را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و حضور بارکلی و داوید لوئیز هنوز مشخص نیست.

ترکیب احتمالی:

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو