زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

پیروزی خانگی اینتر مقابل بنوونتو

اینتر در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 بنوونتو را شکست بدهد و به طور موقت به رتبه سوم جدول سری آ صعود کند.

سرای نور؛شاگردان لوچانو اسپالتی در این دیدار نتوانستند در نیمه اول به گل برسند اما در نیمه دوم اشکرینیا و رانوکیا دو بار دروازه میهمان را باز کردند تا اینتر به سه امتیاز این دیدار برسد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب روی دروازه بنوونتو ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را اینتری ها هجومی تر آغاز کردند اما اولین موقعیت جدی نیمه دوم را تیم میهمان روی دروازه نرآتزوری ایجاد کرد اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

برتری اینتری ها ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه ۶۶ به گل رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال وچینو در مقابل دروازه به اشکرینیار رسید و او هم با ضربه سر، دروازه را باز کرد.

حملات میزبان بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و تنها ۴ دقیقه بعد، این تیم به گل دوم رسید. روی یک ضربه آزاد از ژوائو کانسلو، رانوکیا با ضربه سر حساب کار را ۲-۰ کرد.

در ادامه باز هم اینتری ها موقعیت های بهتری روی دروازه حریف داشتند اما نتوانستند به گل برسند. در دقیقه ۸۱، ویولا با دریافت کارت دوم از بازی اخراج شد تا کارت برای بنوونتو دشوارتر شود. اما این اتفاق تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی در نهایت با همان دو گل به سود اینتر به پایان رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو