زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

بارسلونا ۶-۱ خیرونا: شب درخشان MSC

بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان موفق شد بانتیجه 6-1 خیرونا را شکست بدهد و فاصله اش با سایر مدعیان را حفظ کند.

سرای نور؛شاگردان ارنستو والورده در این دیدار ابتدا با یک گل زودهنگام از حریف عقب افتادند اما در ادامه شش بار دروازه خیرونا را باز کردند و به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

همانطور که انتظار می رفت، بازی با مالکیت توپ بارسا آغاز شد اما این خیرونا بود که در دقیقه ۳، روی یک غافلگیری به گل رسید. روی اشتباه اومتیتی و خروج بی موقع تراشتگن بود که پورتو صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، تیم میهمان را پیش انداخت.

اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و لوئیس سوارز خیلی زود کار را به تساوی کشید. روی پاس در عمق عالی از لیونل مسی بود که سوارز با دروازه بان خیرونا تک به تک شد و به راحتی کار را تمام کرد.

برتری بارسا ادامه داشت و چیزی نمانده بود که مسی در دقیقه ۱۱، بارسا را پیش بیندازد اما واکنش به موقع یاسین بونو، مانع از باز شدن دروازه خیرونا شد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم صاحب چند موقعیت گلزنی خوب شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه سرانجام در دقیقه ۳۰، مسی گل دوم بارسا را به ثمر رساند. ستاره آرژانتینی که با پاس سوارز صاحب موقعیت شده بود، بعد از به هم ریختن مدافعان حریف، با یک ضربه محکم بونو را مغلوب کرد.

بعد از این گل هم بارسا به حملاتش ادامه داد و در دقیقه ۳۶ به گل سوم رسید. روی یک ضربه آزاد بود که مسی با هوشمندی توپ را از زیر خط دفاعی حریف عبور داد و حساب کار را ۳-۱ کرد.

خیرونا خیلی زود می توانست اختلاف را به حداقل کاهش دهد اما تراشتگن با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی لوزانو شد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بارسا بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه ۴۴، این تیم به گل چهارم رسید. این بار هم مسی بود که با یک حرکت عالی از میانه زمین، پایه گذار حمله بود و در نهایت روی پاس عرضی کوتینیو، سوارز با یک بغل پای ساده، حساب کار را ۴-۱ کرد؛ نتیجه ای که تا پایان نیمه اول پا بر جا ماند.

نیمه دوم را هم بارسلونا بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما تبدیل به گل نشد. حملات آبی و اناری ها ادامه پیدا کرد اما دفاع فشرده بازیکنان خیرونا، مانع از رسیدن آنها به گل می شد تا اینکه در دقیقه ۶۵، کوتینیو سرانجام توانست گل پنجم را به ثمر برساند.

ستاره برزیلی بارسا که روی پاس سوارز صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی و غیرقابل مهار، دروازه خیرونا را باز کرد.

خیرونا با یک حمله سریع به این گل واکنش نشان داد و نزدیک بود که به گل دوم برسد اما حضور به موقع اومتیتی، دروازه بارسا را نجات داد.

در ادامه بارسا بار دیگر بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۷۵ به گل ششم رسید. روی حرکت خوب دمبله از سمت راست و ارسال او به محوطه جریمه، سوارز با یک ضربه مطمئن، هت تریکش در این دیدار را تکمیل کرد.

در دقایق پایانی تیم میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و موقعیت های خوبی روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما واکنش های خوب تراشتگن، دروازه بارسا را بسته نگه داشت و در نهایت بازی با همان نتیجه ۶-۱ به سود بارسا به پایان رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو