زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ -

پیروانی: ما پیش از دربی هم قهرمان هستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید که قهرمانی تیمش از همین حالا و پیش از دربی مسجل است.

سرای نور؛افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان بازی و در خصوص برتری حداقلی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به خبرنگاران گفت: تیم ما خوب بود؛ همیشه یک مقدار فشار بازی قبل از دربی وجود دارد ولی در نهایت سه امتیاز مهم است و به قهرمانی نزدیک شدن که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

وی در مورد دلیل اعتراض های خود پیش از شروع بازی توضیح داد: به خاطر رنگ پیراهن دروازه بان که با رنگ پیراهن داور یکی بود. بعداز اعتراض من یک مقدار تغییر کرد و در مجموع فکر می کنم نباید اینگونه باشد.

پیروانی در مورد پیروزی هر دو تیم پیش از دربی خاطرنشان کرد: بله آنها برده اند ولی ما قهرمانیم و قهرمانی ما مسجل است؛ این اتفاق هم با اختلاف امتیاز بالا رخ داده است که نشان از قدرت تیم ما داردو مطمئن باشید که بهترین بازی خود را انجام می دهیم و پیروز می شویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال قهرمانی این تیم در دربی عنوان کرد: مهم قهرمان شدن است؛ ما قبل از دربی هم قهرمانیم. از روز اول هم گفته بودم. همیشه قهرمان شدن ساده تر از حفظ قهرمانی است. اینکه دو سال پیاپی تیم قهرمان شده، نشان از قدرت تیم است و خدا را شکر شرایط هم خوب است و بدون غائب به استقبال دربی می رویم و امیدوارم هواداران هم بیایند و تیم را حمایت کنند.

پیروانی در مورد انتقاد برخی پیشکسوتان به عملکرد بازیکنان پس از شکست برابر السد قطر افزود: به هر حال مورد قبول است ولی در انتقاد باید خیلی مسائل رعایت شود. پیشکسوتان سال ها برای تیم زحمت کشیده اند و دوست داشتنی و قابل احترام هستند. طریقه گفتن متفاوت است و همینجا تشکر می کنم که همیشه حمایت کرده اند. همیشه به حمایت پیشکسوتان، هواداران، مسئولین و همه نیاز داریم  تا اتفاقات خوبی برای تیم رقم بخورد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شرایط این تیم در لیگ می تواند باعث غرور و عدم نتیجه گیری این تیم در آسیا شود، خاطرنشان کرد: بحث غرور نیست؛ تیم های آسیایی یک سر و گردن از ما بالاتر هستند. در لیگ ایران اگر ۷۰ درصد هم خوب باشید، می توانید ببرید ولی در آسیا ۹۰ درصد خوب باشید. ما خودمان فوتبال بازی کرده ایم؛ تیم السد تیم کاملی بود و احساسی صحبت نمی کنیم و منطقی صحبت می کنیم. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و مطمئن باشید اینقدر تیم پرسپولیس بزرگ است که هر چقدر هم ببرد دچار غرور نمی شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو