زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

کاپیتانی رونالدو؟ راموس بهترین گزینه موجود است

زین الدین زیدان امروز در نشست خبری بازی با اسپانیول شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

سراي نور؛چهارشنبه گذشته دقیقه ۹۰ بازی برابر لگانس و زمانی که رئال ۲-۱ پیش بود، یک پنالتی به سود رئال اعلام شد و بسیاری تصور می کردند که بیل ضربه را بزند اما راموس بود که در غیاب رونالدو پشت توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد.

شنبه شب در بازی مقابل آلاوس، اتفاق مشابهی رخ داد اما رونالدو که در غیاب راموس کاپیتان رئال بود، پنالتی را به بنزما بخشید. برخی اعتقاد دارند که رونالدو در حال حاضر کاپیتان بهتری برای رئال محسوب می شود.

 

 

 

 

زیدان در همین رابطه گفت:« واضح است که راموس بهترین کاپیتانی است که رئال می تواند در اختیار داشته باشد و تردید در این مساله بی احترامی به او محسوب می شود.

راموس یک رهبر واقعی درون تیم است و همه او را به خوبی می شناسیم. مردم هم او را دوست دارند. سرخیو کاپیتان ماست؛ بدون هیچ شک و تردیدی. اینکه او پنالتی را به بیل نداد و در عوض رونالدو پنالتی خودش را به بنزما بخشید، نباید دلیلی برای تردید در توانایی های راموس برای کاپیتانی تلقی شود.»

 

اسپانیول:« آنها تیم خوب و باکیفیتی هستند و این یعنی ما برای پیروزی باید تمام توان مان را در زمین بگذاریم. روندی که طی می کنیم درست است و باید از همان ابتدای هر مسابقه، با جدیت و تمرکز بالا کار را شروع کنیم. هر بازی داستان خود را دارد و همه چیز برای ما از صفر شروع می شود. بازی در زمین اسپانیول همیشه دشوار است و باید مراقب بود.»

 

 

 

 

استراحت به رونالدو:« ما شناخت خوبی از یکدیگر داریم و بارها با او صحبت کرده ام چون برای رئال مهم است که رونالدو در بهترین شرایط باشد.

او می داند که هر از چندگاهی باید استراحت کند. فصل های فوتبال، طولانی هستند و مهمتر اینکه، جام جهانی را نیز در پیش داریم. این را می گویم چون خودم شرایطی مشابه را تجربه کرده ام. جام جهانی بسیار مهم است و برنامه داریم تا رونالدو در بهترین شرایط به مقطع پایانی فصل برسد.»

 

وضعیت مصدومان:« مارسلو، مودریچ و کروس هنوز با تیم نیستند ولی هر روز در حال بهتر شدن هستند. چهارشنبه یک بار دیگر شرایط شان را بررسی خواهیم کرد و امیدوارم زودتر به تمرینات برگردند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو