زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

گرشاسبی: حق پخش ندهند، تصمیم دیگری می‌گیریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه‌ای که در خصوص حق پخش فوتبال برگزار شده بود، به گلایه از دست اندرکاران این امر پرداخت.

سراي نور؛حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه مدیران باشگاه‌ها به همراه رئیس ‏فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان اینطور توضیح داد: جلسه خیلی خوبی برگزار شد و تصمیمات مهمی اتخاذ کردیم. باید از ‏فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر کنم که در آستانه حضور بالاترین مقام اجرایی فوتبال جهان رئیس فیفا با درخواست باشگاه ‏ها موافقت کردند و این جلسه برگزار شد. در این نشست در مورد مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد.

وی با اشاره به موضوع حق پخش و درخواست آنها برای پرداخت آن گفت: درخواست باشگاه‌ها دریافت حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما است این حق پخش جز حقوق مسلم فوتبال و باشگاه ‏ها محسوب می‌شود و با توجه به اینکه باشگاه‌های مختلف با مشکلات و مسایل اقتصادی دست به گریبان هستند از مسئولان ‏صدا و سیما انتظار داریم هماهنگی لازم را با باشگاه ها و اهالی فوتبال داشته باشند و سهم و حق فوتبال و باشگاه ها داده شود.‏

گرشاسبی با اعلام اینکه انتظار دارد این موضوع با دخالت مدیران ورزش و صدا و سیما پرداخت شود گفت: پرداخت حق پخش تلویزیونی بخشی از اصول حرفه‌ای گری در فوتبال است و از مدیران صدا و سیما ‏درخواست داریم که این حق قانونی ومسلم فوتبال و باشگاه‌ها را بپردازد. در گذشته جلساتی با مدیران ارشد صدا و سیما برگزار ‏شده که هیچ کدام از وعده‌ها متاسفانه محقق نشد. برای جلوگیری از فاصله بیشتر امیدواریم این مساله با درایت سلطانی‌‏فر وزیر محترم ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و تعامل با علی عسگری ریاست محترم سازمان صدا و سیما ‏این مشکل مدیریت و مرتفع شود.

وی در واکنش به اینکه این موضوع سال‌هاست که مورد بحث قرار گرفته و هنوز به نتیجه نرسیده گفت: در دو سه سال گذشته تصمیم‌هایی که گرفته شد ‏منتج به نتیجه نشد و بعد از تغییر ریاست صدا و سیما رئیس جدید توافق ها را رد کرد و آن را قبول نداشت امیدوارم این مرتبه ‏علی عسگری رئیس صدا و سیما به تعهدات این سازمان پایبند باشد زیرا در صورتیکه به توافق نرسیم مجبور خواهیم شد ‏که تصمیم های دیگری بگیریم تا بتوانیم پاسخگوی انتظار خیل عظیم هواداران باشیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو