زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

قربان‌زاده: هم‌قسم شدیم تیم را در لیگ نگه‌داریم

بازیکن جوان و مستعد سپیدرودی ها می گوید امسال در تمامی پست ها به غیر از دروازه بانی برای تیمم به میدان رفتم.

سراي نور؛میلاد قربان زاده که یکی از بهترین بازیکنان سپیدرود در اولین حضور این تیم در لیگ برتر است در رابطه با اوضاع این تیم و تلاش برای لیگ برتری ماندن گیلانی ها گفت: بچه‌ها با هم هم‌قسم شدیم که تیم را در لیگ نگه داریم و پس از آن در دیدار با سایپا هرچه در توان داشتیم گذاشتیم تا بتوانیم آنها را شکست دهیم که خدا را شکر در این امر موفق شدیم.

او درباره صلح علی دایی و علی کریمی پیش از دیدار تیم های سایپا و سپیدرود گفت: این آشتی در کل برای فوتبال ایران خوب است وقتی دو اسطوره با همدیگر آشتی می‌کنند به نفع فوتبال ایران است و برای فوتبالیست‌های دیگر الگو می‌شود.

قربان زاده درباره تغییر پست خود پس از حضور علی کریمی در سپیدرود گفت: من پیش از حضور علی کریمی در پست وینگر به میدان می‌رفتم و پس از حضور ایشان یک خط  عقب‌تر رفتم و اکنون دفاع چپ بازی می‌کنم. البته زمان علی نظرمحمدی هم دفاع راست و چپ بازی کرده بودم اما اکنون در این پست جا افتاده‌ام، من امسال به جز گلری و دفاع آخر در همه پست‌ها به میدان رفته‌ام که زمان امید روانخواه دفاع آخر هم به میدان فرستاده شدم که ترجیح دادم در این پست نمانم!

او در پایان گفت: ما دنبال این هستیم که اولین برد خارج از خانه را به دست بیاوریم و طلسم نتیجه نگرفتنمان در بازی‌های خارج از خانه را بشکنیم. البته نه فقط این بازی بلکه به برد در رقابت‌های باقیمانده در لیگ فکر می‌کنیم و می‌خواهیم برای ماندن در لیگ بجنگیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو