زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

پیروانی: اینفانتینو پرسپولیسی است و جام را بدهد!

پیشکسوت پرسپولیس در آستانه دربی هشتاد و شش کری خوانی را با رقیب دیرینه آغاز کرده و مدعی است استقلال علیرغم هزینه‌هایی که کرده در این بازی حریف قهرمان لیگ نخواهد شد.

سراي نور؛افشین پیروانی نسبت به نتیجه دربی هشتاد و شش کاملا خوش‌بین است و بازیکنان این تیم را در بهترین شرایط روحی و بدنی ارزیابی می‌کند. او در این گفتگوی کاملا کری خوانی به استقبال دربی رفته و مدعی است جشن پیروزی باشکوهی در استادیوم آزادی و روز پنجشنبه با حضور هواداران این تیم برگزار خواهند کرد.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص دیدار مقابل استقلال گفت: همه بازیکنان از حساسیت بازی اطلاع دارند و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند.

وی در خصوص جو دیدار روز پنجشنبه و عملکرد بازیکنان گفت: در این دیدار محدود موقعیت به دست می‌آید و هر کس بهتر استفاده کند می‌تواند برنده شود. اکنون شرایط جدول درست است که به سود ماست اما استقلال هم این روزها شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد و باید این مساله را در نظر گرفت که شرایط دربی به هیچ عنوان به شرایط جدول بستگی ندارد و هر تیمی که آماده‌تر باشد موفق می‌شود. ما مطمئنا بهترین بازی را انجام می‌دهیم و به دنبال نتیجه خواهیم بود.

پیروانی در خصوص پیش بینی اش از این بازی گفت: من ۱۹ دربی بازی کردم و هیچکس در این مدت نگفت بیایید ببازید یا مساوی کنید. ما پرسپولیسی و قهرمانیم و می‌آییم بهترین بازی را انجام دهیم. فوتبال است و ممکن است هر نتیجه‌ای به دست بیاید و ما به دنبال این خواهیم بود تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. به هرحال بردن دربی توام با قهرمانی لذت خاص خودش را دارد و فکر کنید کاپیتان باشید، دربی را هم ببرید و قهرمان شوید دیگر آن چه لذتی دارد و هیچ چیزی بالاتر از آن نیست.

وی در خصوص اینکه چرا بعد از قهرمانی احتمالی جشن قهرمانی را برگزار نمی‌کنید گفت: بله، قشنگ می‌شد اما بحثی که وجود دارد اینکه می‌گویند استقلال میزبان است دلیل این مساله است. ما همین جا درخواست می‌کنیم که جشن و اهدای جام ما در روز پایانی فصل باشد که استادیوم مطمئنا کاملا پر خواهد بود و اینطور نباشد که در این بازی جشن قهرمانی نگیریم در هفته آخر موافقت کنند.

سرپرست تیم پرسپولیس در اظهارنظر عجیب و جنجالی و البته با درون مایه طنز و کری با اعلام اینکه رییس فدراسیون جهانی پرسپولیسی است و چه خوب که جشن قهرمانی را با حضور  او برگزار می‌کردند گفت: مطمئنا آقای اینفانتینو هم پرسپولیسی است و ایشان هم می‌آید و می‌بیند که پرسپولیس تیم اول ایران است و با تیم دوم هم ۱۶ امتیاز اختلاف دارد اما تصمیم گیرنده کسان دیگری هستند. حالا اینفانتینو هم نبود، بزرگان دیگری داریم که کاپ قهرمانی را تقدیم پرسپولیس کنند.

پیروانی در خصوص وضعیت روحی – روانی پرسپولیس گفت: من معتقدم استقلال با هزینه‌هایی که کرده و البته خریدهای گرانقیمتی که با جذب بازیکنان و مربی داشته و تا آخرین لحظه هم به این کار خود ادامه دادند، مطمئنا باید تغییر می‌کرد. همه کار کردند و هزینه کردن تا به وضعیت خود سامان دهند. ما مطمئنا نسبت به اتفاقات هفته های اخیر آگاه هستیم و مطمئنا دربی را خواهیم برد.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان گفت: ۹۰ درصد بازیکنان و مربیان آرزوی قلبی‌شان است که به پرسپولیس بیایند. من خودم هم آن زمان اینطور بودم. این افتخار باشگاه است که بازیکنانش را تیم‌های دیگر بخواهند اما ما مذاکرات برای تمدید قرارداد را انجام خواهیم داد.

پیروانی در مورد تمدید قرارداد محسن مسلمان و وضعیت این بازیکن گفت: محسن بازیکن خوبی است و زحمات زیادی برای باشگاه کشیده و باشگاه هم مسلما این بازیکن را می‌خواهد. باشگاه هم دست خود را به سمت بازیکن دراز می‌کند و بازیکن هم با تمام وجود به آن پاسخ مثبت خواهد داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو