زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

برانکو: در پایان بازی جشن قهرمانی را برگزار خواهیم کرد

سرمربی سرخپوشان در آستانه دربی در خصوص شرایط پرسپولیس به صحبت پرداخت.

سراي نور؛برانکو که سابقه سه پیروزی در دربی تهران را در کارنامه دارد، امیدوار است تیمش با حفظ شرایط روحی فعلی بتواند در دربی هشتاد و شش نیز به موفقیت دست یابد.

او در خصوص وضعیت تیمش برای این دیدار گفت: نه بازیکن مصدوم، نه بازیکن ناراحت در تیم هست. همه سلامت هستند و امیدوار هستیم این چند روز هم کسی مصدوم نشود.

برانکو در مورد دربی گفت: برای بازی دربی خوشحال هستیم، این بزرگترین مسابقه در آسیا است و حتی بزرگترین بازی از لحاظ شور و شوق در دنیا است. دربی یک بازی خاص و دارای اهمیت است، همه بابت این رویارویی خوشحال هستیم و امیدوارم ورزشگاه پر شود و همه لذت ببرند.

سرمربی سرخپوشان در واکنش به سوالی که وینفرد شفر موفقیت‌ خوبی در استقلال داشته و با حضور او اکنون حریف امیدوار به شکست دادن این تیم است، گفت: با آمدن شفر تغییرات بزرگی در استقلال مشاهده کردیم، آنها از موقعیتی بد به رده دوم و سوم رسیدند و در حال حاضر به فینال حذفی هم رسیدند، نتایج نشان می‌دهد استقلال چقدر خوب و قوی شده و این بازی می‌تواند بازی زیبایی شود و این مسابقه‌ای است که همه برای آن تلاش می‌کنند.

برانکو در خصوص اینکه چه قولی به هواداران تیمش در آستانه دربی می‌دهد گفت: تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که بازیکنان همه توان خود را می‌گذارند و تا پایان می‌جنگند تا با ارائه یک بازی خوب، برنده شوند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اهمیت این بازی و شانس قهرمانی تیمش در صورت پیروزی برابر حریف دیرینه گفت: بله درست است، با پیروزی در این بازی، قهرمانی ما تثبیت می‌شود. تنها در یک صورت ما قهرمان نمی‌شویم و آن هم اینکه معجزه‌ای رخ دهد و در همه بازی‌ها ببازیم و ذوب‌آهن هم همه حریفانش را ببرد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم،‌چند دقیقه قبل به آنها تبریک گفتم، نه تنها به بازیکنان بلکه این تبریک را به کادر پزشکی و تدارک هم اعلام کردم، هرکدام از ما خشتی از این ساختمان هستیم، امسال علاوه بر تکرار قهرمانی، به نیمه نهایی آسیا هم رسیدیم و لیگ قهرمانان جدید را هم خوب شروع کردیم. می‌دانم این بازی چقدر ارزش دارد و دربی ارزشی به اندازه قهرمانی دارد. مطمئنم از دقیقه یک تا آخر می‌جنگیم، شاید با جنگیدن هم بازنده شویم، اما اگر نجنگید، از قبل حتماً بازنده هستید.

وی در مورد اینکه آیا سوپرایزی برای دربی دارد، عنوان کرد:‌ سورپرایز در زمین خواهد بود.

برانکو در مورد اینکه رییس فیفا و فان‌باستن تماشاگر ویژه دربی هستند، عنوان کرد:‌خوشحالم رئیس فیفا در این بازی تماشاگر است و این نشان از اهمیت و احترام زیاد دارد و اینکه آنها چقدر به مسائل آگاه هستند، امیدوارم به بهترین شکل بازی برگزار شود و نمایش خوبی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه هواداران انتظار داشتند این تیم در پایان بازی جشن قهرمانی خود را برگزار کند و البته سازمان لیگ با آن موافقت نکرده گفت: ما برای خودمان جشن می‌گیریم، این مسئله ارتباطی به سازمان لیگ ندارد، ما اگر قهرمان شدیم می‌توانیم برای خودمان جشن بگیریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو