زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

امیدواری سپاهانی‌ها به لغو یا تعلیق محرومیت

باشگاه سپاهان امیدوار است که حکم کمیته انضباطی در خصوص انجام یک بازی بدون حضور هوادار در زمین بی طرف لغو یا تعلیق شود.

سراي نور؛پرتاب نارنجک دست‌ساز در پایان دیدار دو تیم سپاهان و نفت تهران که در هفته بیست  و سوم رقابت های لیگ برتر صورت گرفت، سبب شد تا کمیته انضباطی رای به انجام یک بازی بدون حضور هوادار را در زمین بی طرف برای طلایی پوشان صادر کند.

البته این رای قابل تجدیدنظر است و مدیران باشگاه سپاهان پس از صدور حکم، به صورت رسمی خواستار لغو این محرومیت شده اند.

محمد جازان مسئول امور حقوقی باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد حکم کمیته انضباطی مبنی بر اینکه سپاهان باید یکی از بازی‌های خود را در زمین بی‌طرف انجام دهد، با بیان اینکه این رأی قابل تجدیدنظر است، اظهار کرد: این رأی روز شنبه ۲۸ بهمن ماه پس از گذشت چند روز از بازی سپاهان و نفت تهران به باشگاه سپاهان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: بازی سپاهان و نفت تهران که در اصفهان برگزار شد باعث محرومیت هواداران سپاهان شده است با توجه به اینکه در تمام طول بازی و در مدت ۹۳ دقیقه بازی، هوادارن سپاهانی تیم خود را تشویق کردند و کوچکترین فحاشی انجام ندادند و در دقیقه ۹۳ بازی یک تماشاگرنما که قابل شناسایی هم نیست و شناسایی او بسیار سخت است ترقه‌ای را به سمت زمین پرتاب کرده است و صرفاً به‌خاطر یک نفر، کل هوداران سپاهان را از حضور در ورزشگاه محروم کرده‌اند که این بی انصافی است.

مسئول امور حقوقی باشگاه سپاهان افزود: به نظر من جرائمی که جنبه سلبی دارد و باعث عدم حضور تماشاگر در ورزشگاه می‌شود، هواداران و کانون هواداران را نسبت به رکن قضایی فدراسیون بدبین می‌کند. ما باید به سمت پیشگیری از وقوع این موارد برویم. این جرایم برای هواداری که وقت و زندگی خود را برای تماشای بازی تیم محبوب خود گذاشته است، کمی بی‌انصافی است. البته تماشاگران با شناسایی عده معدود و اندک تماشگرنمایی که خود را در بین هواداران مخفی می‌کنند نباید اجازه بروز هنجارشکنی‌ها ‌شوند. شناسایی یک نفر در بین ۱۵ هزار نفر خیلی سخت است، اما اگر هواداران دست به دست هم دهند می‌شود این افراد معدود را شناسایی کرد تا در دفعات بعدی نتواند به مقصد کثیف و پلید خود دست پیدا کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو