زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

ترابی: ما تلاش می‌کنیم باشگاه وعده می‌دهد!

مهدی ترابی همچنان یکی از بهترین مهره های لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می شود.

سراي نور؛این هافبک گریزپا که این هفته به همراه تیمش شکست سختی را در رشت مقابل سپیدرود متحمل شده از شرایط مالی باشگاه کماکان ناراضی است. ترابی البته امیدوار است همه چیز در طول زمان حل شود و باشگاه به تعهدات خود نسبت به بازیکنان عمل کند، چراکه تیم نارنجی پوش سایپا امسال دوباره در مسیر کسب سهمیه قرار دارد و این مساله باید با کمک و پشتیبانی باشگاه به نتیجه برسد.

حرف های این بازیکن کم حرف فوتبال ایران را می خوانیم.

 

چطور مقابل سپیدرود باختید؟

بازی مقابل سپیدرود به نظرم بازی خوب و قشنگی بود؛ ولی خب سپیدرود بهتر از ما بود و توانست امتیاز بگیرد. البته در مواقعی از بازی ما بهتر از آنها بودیم؛ اما در ادامه سپیدرود بهتر جنگید و ما باید در بازی‌های بعد این شکست را جبران کنیم.

 

اگر این بازی را پیروز می‌شدید به هدفی که در سر داشتید نزدیک می‌شدید، درست است؟

بله، ما اگر این بازی را می‌بردیم در رتبه سوم جدول و کنار ذوب‌آهن قرار می‌گرفتیم که در آینده این امتیازات در گرفتن سهمیه آسیایی کمک بزرگی به ما میکرد. بازهم می‌گویم سپیدرود در این دیدار خیلی بهتر از ما بازی کرد و توانست ما را شکست دهد. البته بهانه نمی‌خواهم بیاورم؛ ولی باشگاه در این شکست با ما سهیم بود و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم این شکست را جبران کنیم.

 

امسال سایپا هر زمان که به تعطیلات برخورد در بازگشت نتایج متفاوتی را کسب کرد، خودت این موضوع را قبول داری؟

نه، فکر نمی‌کنم. ما در اکثر مواقع شرایط یکسان را دنبال کردیم؛ اما وقتی تیم در جریان بازی قرار داشته باشد خب بالطبع نتایجی هم که کسب می‌کند متفاوت‌تر از زمانی است که یک تعطیلات را به چشم خود می‌بیند. ضمن آنکه معتقدم این نمی‌تواند بهانه خوبی برای نتیجه نگرفتن‌مان باشد. تلاشمان را می‌کنیم تا در دیدار با فولاد این نتیجه بد را جبران کنیم و دوباره به بالای جدول بازگردیم.

 

فکر می‌کنید فرصت برگشت به بالای جدول باتوجه به نتایجی که سایر تیم‌ها کسب کرده‌اند داشته باشید؟

هنوز ۶ بازی دیگر باقی است، اگرچه همه دنبال نتیجه‌گیری و کسب ۳ امتیاز در مسابقه هستند تا خودشان را بچسبانند به ذوب‌آهن؛ البته سوای از پرسپولیس که از سایر رقبا پیشی گرفته و از همین حالا آنها را باید قهرمان بلامنازع لیگ دانست. سایر تیم‌ها برای دومی و سومی می‌جنگند و امیدوارم که سایپا هم به هدفی که کادرفنی دارد برسد و امسال را با بهترین نتیجه پایان دهیم.

 

درباره آشتی علی دایی و علی کریمی و اینکه حرکت آنها چه تاثیری در فوتبال می گذارد بگو؟

نمی‌دانم! والله علی آقا به ما گفتند که هیچ قهری در کار نبوده که بخواهد آشتی کند. البته این دو جز اسطوره‌های فوتبال ایران هستند و مطمئنا در آغوش گرفتن‌شان باتوجه به صحبت‌هایی که شده بود می‌تواند یک الگوی خوب برای جوان‌ها و فوتبالی‌ها باشند تا اگر کدورتی بوده آن را از بین ببرند.

 

شرایط خود را در ریکاوری تیم‌ملی چطور ارزیابی می‌کنی؟

شرایطم خیلی خوب است و به نظرم این ریکاوری‌ها می‌تواند کمک خوبی به باشگاه‌ها کند و بازیکنان حاضر در این مجموعه را آماده‌تر از آنچه در تیم‌هایشان هستند، می‌کند. امیدوارم تمامی تیم‌ها با تیم‌ملی هماهنگی داشته باشند و کمک کنند تا در این مسیر سخت تیم‌ملی پیشرفت کند.

 

خودت را مسافر روسیه می‌دانی؟

به هر حال همه بازیکنان تمام تلاششان را می‌کنند تا در لیست مسافران جام‌جهانی و روسیه باشند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم؛ اما همه این‌ها به عملکرد و سعی و تلاشم در لیگ‌برتر و نظر آقای کی‌روش بستگی دارد که آرزو می‌کنم بتوانم در اردوی تیم‌ملی و این تورنمنت حضور داشته باشم.

 

 

به عنوان بازیکنی که حداقل ۳سال در سایپا حضور داشته توقع‌ات از مسئولین باشگاه چیست و فکر می‌کنی چه عاملی کمک خواهد کرد تا این تیم به جایگاهی که باید دست پیدا کند؟

واقعیتش چیزی که به نظرم باید در اولویت مسئولین باشگاه باشد پرداخت طلب بازیکنان و کادرفنی سایپاست. تیم در ابتدای فصل هدف بزرگی را دنبال می‌کرد؛ اما باشگاه هیچ توجهی به این مساله نکرد و ما هم سعی کردیم که با نظر آقای دایی پیش برویم. ایشان هدف بزرگ خودش را با وجود این بی‌توجهی‌ها دنبال می‌کند و قطعا همه پا به پای اهداف علی آقا پیش می‌روند. به نظرم اهداف باشگاه طوری که تا به حال نشان داده با اهدافی که تیم و کادرفنی آن را دنبال می‌کند متفاوت است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را برای خودمان کسب کنیم تا ان‎شاءالله بتوانیم به آن چیزی که برایمان هدف است، دست پیدا کنیم.

 

این هفته دیدار سختی مقابل فولاد خواهید داشت، فکر می‌کنید آن بازی چطور رقم خواهد خورد؟

 

مطمئنا بازی با فولاد را یک فینال ۶ امتیازی باید دانست و دیدار سختی مقابل آنها خواهیم داشت. در واقع برد در این بازی پرش رو به بالاست برای هر دو تیم. باتوجه به آنالیز خوب کادرفنی، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم و سال را با خوبی به پایان برسانیم و به تعطیلات برویم.

 

شرایط مالی تیم با توجه به آنچه خودت در خصوص باشگاه اشاره کردید چطور پیش خواهد کرد؟

اوضاع مالی واقعا در سایپا خوب نیست. شرایط بد مالی یک طرف و از آن سو وعده و وعیدهای الکی که عملی نمی‌شود طرف دیگر ماجراست. بازیکنان در خیلی از مواقع با اوضاع بد مالی کنار می‌آیند؛ ولی چیزی که آنها را اذیت می‌کند بدقولی‌ مسئولین باشگاه است که در مقاطعی تمرکز بچه‌ها را به هم می‌ریزد. آنها امیدوار می‌شوند و بعد از عملی نشدن وعده‌ آنها دچار یاس و ناامیدی می‌شوند که خب این موضوع روی روند فوتبالی سایپا تاثیرگذار می‌شود. امیدوارم در آینده این موضوع حل شود چون همانطور که مستحضر هستید خیلی از بچه‌ها از دو سال پیش هنوز طلب‌هایشان وصول نشده؛ اما هنوز بهترین بازیشان را در زمین به نمایش می‌گذارند. خواهش ما از مسئولین گفتن حقایق است نه وعده و وعید دروغین. اگر آنها می‌خواهند سایپا مسیر خوبش را طی کند باید به حل این موضوع کمک شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو