زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

نقشه عجیب شفر برای دروازه استقلال!

سرمربی استقلال قبل از بازی با فولاد تصمیم نهایی خود را در مورد دروازه بان تیمش گرفته بود.

سراي نور؛وینفرد شفر تصمیم گرفت قبل از بازی با فولاد نام مهدی رحمتی را از لیست تیمش خارج کند تا این بازیکن در تهران فیزیوتراپی کند و خود را آماده بازی با پرسپولیس کند.

اما در جریان بازی با فولاد اتفاقی افتاد که حضور مهدی رحمتی در بازی با پرسپولیس را قطعی کرد؛سیدحسین حسینی در دقایق پایانی بازی به دلیل اتلاف وقت از داور کارت زرد گرفت که این اتفاق دقایق پایانی بازی را جنجالی کرد.

بعد از این که بیژن حیدری به سیدحسین حسینی کارت زرد نشان داد، او ابتدا سمت فرشید باقری رفت و به شدت به او اعتراض کرد و بعد از آن به خاطر ناراحتی از دست دادن دربی سمت داور رفت و با لحنی تند با او صحبت کرد که اگر دخالت امید ابراهیمی و سایر بازیکنان استقلال نبود، شاید او کارت زرد دوم را می گرفت و عرشیا بابازاده برای اولین بار حضور در ترکیب استقلال را تجربه می کرد.

اما بعد از محرومیت حسینی از بازی با پرسپولیس این سوال به وجود می آید که اگر او از دربی محروم نمی شد، انتخاب شفر برای دروازه استقلال چه کسی بود؟

شنیده ها حاکی از آن است که بعد از نمایش موفق رحمتی در بازی با الهلال و اینکه استقلال یک دروازه بان مطمئن در درون دروازه اش داشت، شفر تصمیم گرفت در بازی با پرسپولیس هم از کاپیتان تیمش در ترکیب استفاده کند و به همین دلیل نام او را از لیست این تیم در بازی با فولاد خارج کرد تا او با آمادگی کامل خود را آماده بازی بزرگ هفته کند.

شفر بعد از بازی با الهلال هم گفته بود که به خاطر تجربه و قدرت رهبری از رحمتی درون دروازه استفاده کرده است و با توجه به این که بازی با پرسپولیس هم بازی حساسی است، سرمربی استقلال از قبل قصد داشت از او در دربی بزرگ تهران استفاده کند.

البته این موضوع ۲ روز قبل از بازی با فولاد هم در رسانه ها منتشر شده بود که شفر تصمیم دارد در دربی و البته سایر بازی های مهم از رحمتی در درون دروازه خود استفاده کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو