زمان انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ -

جزئیات دستور فوری به اعضای دولت

معاون اول رئیس جمهور خطاب به اعضای هیات دولت اعلام کرد: لازم است به فوريت فهرستي از مجموعه دريافتي متوسط يكسال اخير مديران ارشد دستگاه‌ها را ارسال كنيد.

به گزارش سرای نور؛ اسحاق جهانگیری از اعضاي هيات دولت خواست با فوريت فهرستي از مجموعه دريافتي متوسط يكسال اخير مديران ارشد دستگاه ها اعم از معاونين، رؤساي سازمان‌هاي وابسته، مديران عامل و اعضاء هيأت مديره شركت‌ها و بانک ها و مؤسسات وابسته را حداكثر ظرف‌ مدت يک هفته تا تاريخ ۹۵.۰۳.۳۱ ارسال نمايند.

معاون اول رئيس جمهور اظهارداشت: در پي دستور حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني رييس جمهور به معاون اول رييس جمهور مبني بر شناسايي موارد تخلف و سوء استفاده در پرداخت‌هاي غير متعارف به برخي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي، اسحاق جهانگيري طي نامه اي خطاب به اعضاي هيات دولت دستور رسيدگي موضوع را به شرح ذيل صادر كرد:

اعضاء محترم هيأت دولت
در اجراي دستور رييس‌جمهور محترم و بمنظور سامان بخشي به پرداخت‌ها و رسيدگي به موارد پرداخت‌هاي غير متعارف ناشي از برخي مقررات تبعيض آميز و نادرست و يا تخلف از مقررات، لازم است با فوريت فهرستي از مجموعه دريافتي متوسط يكسال اخير مديران ارشد آن دستگاه اعم از معاونين، رؤساي سازمان‌هاي وابسته، مديران عامل و اعضاء هيأت مديره شركت‌ها و بانک ها و مؤسسات وابسته كه بنحوي در انتخاب مديران آنها نقش داريد حداكثر ظرف‌ مدت يك هفته (تا تاريخ ۹۵/۳/۳۱) براي اينجانب ارسال نماييد. بديهي است براي ايجاد وحدت رويه از اين تاريخ رعايت ضوابط اجرايي بودجه سال ۹۵ و ساير مقرراتي كه وضع شده است و يا طي روزهاي آينده ابلاغ مي‌گردد، ضروري و الزامي است.

معاون اول رييس جمهور همچنين از رييس كل ديوان محاسبات كشور و رييس سازمان بازرسي كل كشور نيز خواسته است چنانچه فهرستي در اين خصوص دارند براي وي ارسال كنند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۴ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو