زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

استقلال ۱۱ گلزن – پرسپولیس ۹ گلزن

دربی هشتاد و شش در حالی روز پنجشنبه برگزار می‌شود که پرسپولیس خط حمله قدرتمندتری نسبت به رقیب سنتی دارد.

سراي نور؛

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این فصل ۹ گلزن داشته‌اند و این آمار در اردوگاه استقلال و وینفرد شفر ۱۱ بازیکن بوده است. علی علیپور با ۱۷ گل بهترین گلزن لیگ و پرسپولیس بوده و در سوی مقابل سرور جپاروف و داریوش شجاعیان با ۴ گل بهترین هستند.

حال اگر بخواهیم گلزنان دو تیم را پست به پست جلو ببریم متوجه می شویم که قهرمان لیگ، فقط در خط حمله از رقیب سنتی اش پیش است و در دو پست دیگر این تیم آبی پوش پایتخت است که عملکرد بهتری داشته است.

در خط دفاع استقلال ۵ گل زده و پرسپولیس چهارگل. روزبه چشمی و وریا غفوری گلزنان استقلال بوده اند و شجاع خلیل زاده به همراه شایان مصلح گلزنان پرسپولیس.

در خط میانی استقلال موفق به زدن ۱۶ گل شده است و پرسپولیس ۱۱ گل در این خط به ثمر رسانده است. داریوش شجاعیان، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی، بهنام برزای و امید ابراهیمی از استقلال و وحید امیری، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده و سیامک نعمتی از پرسپولیس این نفرات را تشکیل می دهند.

در خط حمله اما ماجرا متفاوت است. پرسپولیس ۲۵ گل زده و استقلال فقط ۸ گل! علی علیپور با ۱۷ گل بهترین بازیکن از این نظر است. منشا و طارمی هم دیگر گلزنان خط حمله تیم سرخپوش پایتخت در این فصل بوده اند. در سوی مقابل جابر انصاری، علی قربانی و مامه تیام برای استقلال گلزنی کرده اند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو