زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

کریستیانو رونالدو: از دیدن خودم در آینه لذت می برم!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید مصاحبه ای مفصل با کانال یوتیوب و برزیلی FRED + 10 داشت.

سراي نور؛

رونالدو در این مصاحبه از رویاهای کودکی، اوقات فراغت و روحیات شخصی خود سخن گفت و مدعی شد هنوز هم به دنبال کسب افتخارات بیشتر است.

رونالدو گفت: “من دستاوردهای زیبایی در زندگی داشته ام که حتی در رویاهایم هم نبود. البته اگر از من سوال کنید که آیا باز هم علاقه به کسب پیروزی های دیگر دارم یا نه، بی شک پاسخم فتح جام جهانی خواهد بود اما اگر همین حالا نیز از فوتبال خداحافظی کنم خوشحالم و به خودم افتخار می کنم.

ما بخت اول قهرمانی نیستیم و اسپانیا، برزیل، آلمان و آرژانتین،  شانس بیشتری دارند. اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست پس ابتدا باید از گروه خودمان صعود کنم و بعد ببینیم تا کدام مرحله می توانیم بالا برویم.

طبیعتا افرادی هستند که به من علاقه دارند و برخی نیز اینگونه نیستند اما همیشه خودم را شریک افرادی که به من علاقه داشته و من را حمایت می کنند می دانم. مارسلو و کاسمیرو به من گفته اند که افراد زیادی در برزیل حامی من هستند که البته زبان و تاریخ مشترک ما در این موضوع دخیل بوده و باعث خوشحالی من است.

از زمانی که یک بازیکن فوتبال حرفه ای بودم و در تیم ملی بازی می کردم همیشه یک هدف داشتم. همیشه مشتاق بازی کردن کنار بازیکنانی چون فیگو، روی کاستا و فرناندو کوتو بودم. بهترین بودن هدفم من نبوده زیرا معتقدم اگر به خودتان فشار آوردید، اوضاع بدتر می شود و باید اجازه دهیم اتفاقات روند طبیعی خود را طی کند.

اگر چه در زندگی شخصی و چه در فوتبال وسواسی باشید به اهداف خود دست نخواهید یافت. اتفاقات زمانی رخ می دهد که خداوند خواهان آن باشد.

از بچگی می دانستم که استعداد خاصی دارم گرچه همسن همکلاسی هایم بودم، اما احساس می کردم که من کارهایی می کنم که آنها قادر به انجام آن نیستند. اما دانستن اینکه شما فاتح توپ طلا می شوید بسیار دشوار است.

از اسپورتینگ راهی منچستر شدم و آنجا حس کردم می توانم در کنار بهترین ها و برابر بهترین بازیکنان جهان بازی کنم. از ۱۷ یا ۱۸ سالگی می دانستم امکان فتح توپ طلای برایم وجود دارد اما فکر نمی کردم ۵ بار این جایزه را ببرم.

فارغ از اینکه خوش تیپ هستید یا نه، معتقدم هر انسانی باید خودش را دوست داشته و برای خودش عزت نفس و ارزش قائل شود. من نمی خواهم بگویم من شاهزاده هستم، اما شما باید خودتان را دوست داشته باشید. وقتی من به آینه نگاه می کنم، آنچه را که می بینم دوست دارم و علاقمندم به خودم نگاه کنم.

زمانی که در خانه هستم خودم را کنترل می کنم. به ندرت در خانه فوتبال تماشا می کنم مگر اینکه یکی از دوستانم در آن مسابقه بازی کند یا مسابقه ای مهم مانند یک دربی در جریان باشد.

من سعی می کنم چیزهایی دیگر مانند سریال، فیلم و مستند ببینم چون شما نکاتی زیادی را فرا می گیرید.  من همچنین به کنسرت رفتن و سفر کردن به جاهایی مانند لندن و پاریس علاقمندم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو