زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

بادامکی: تا روز آخر امید داریم

کاپیتان مشهدی ها می گوید فصل گذشته با توجه به نتایجی که کسب کردیم کار به روز آخر کشید، اگر قرار باشد نتیجه نگیریم خب مطمئنا کار به روز آخر کشیده نمی‌شود.

سراي نور؛

حسین بادامکی در رابطه با دیدار تیم سیاه جامگان برابر سپاهان و شکست سنگین تیم خود گفت: ما مقابل سپاهان بد بازی کردیم و روز بدمان از لحاظ فوتبالی بود و شرایط خوب در زمین نداشتیم و بازی را واگذار کردیم.

او درباره ناکامی های تیم گفت: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد خیلی از عوامل دست به دست هم می‌دهند تا این اتفاقات رخ بدهد. مطمئنا در سیاه‌جامگان از کادرفنی، بازیکنان و مسئولین باشگاه همه یکسری اشتباهات داشتند که موجبات بد نتیجه گرفتنش شده است.

کاپیتان مشهدی ها درباره آینده این تیم در لیگ هفدهم گفت: نتیجه گرفتن با توجه به این شکست سنگین، خیلی سخت است؛ اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و شما تا روز آخر نمی‌توانید بگویید چه تیمی می‌ماند یا سقوط می‌کند؛ اما ما تمام تلاشمان را باید از همین امروز بیشتر کنیم تا بتوانیم آن نتایج را جبران کنیم.

بادامکی ادامه داد: فصل گذشته با توجه به نتایجی که کسب کردیم کار به روز آخر کشید، اگر قرار باشد نتیجه نگیریم خب مطمئنا کار به روز آخر کشیده نمی‌شود. ما باید اول بتوانیم بازی‌هایمان را با پیروزی پایان دهیم و بعد چشم به تیم‌ها و نتایج سایر رقبا داشته باشیم. کارمان امسال نسبت به پارسال خیلی سخت‌تر است.

او در ادامه گفت: بعد از بازی با سپاهان قطعا شرایط روحی خوبی نداریم و کار برایمان خیلی سخت شده است. ما به یک ریکاوری قوی نیاز داریم تا بتوانیم بازی مقابل صنعت نفت را با امتیاز پایان دهیم. البته دیگر راجع به گذشته درست نیست صحبت کنیم. آن اتفاقات برای گذشته است و دیگر هرچه بوده تمام شده است.

او درباره بهبود اوضاع تیم گفت: اکنون صحبت از ترمیم با توجه به گذشت ۲۴ هفته‌ای از لیگ خیلی دیر است، باید بگویم در این نتایج ما بازیکنان هم مقصر هستیم، وقتی در زمین می‌رویم و نمی‌توانیم آن شرایط فنی سرمربی را در میدان پیاده کنیم، خب طبیعتا ما هم بی‌تقصیر نیستیم و نباید همه گناه نتیجه نگرفتن را برگردن کادرفنی یا مسئولین باشگاه بیاندازیم، خب این موضوع تاثیرگذار است، ضمن آنکه باید مسئولیت‌پذیری‌مان را نسبت به زمان‌های بازی و اتفاقاتی که در میدان مسابقه می‌افتد، بیشتر کنیم. هر بازیکنی نسبت به سهم خودش باید مسئولیت‌پذیری‌اش بالا باشد و نباید اجازه گل خوردن به تیم را بدهند؛ فکر می‌کنم اگر اشتباهاتمان در بازی‌های بعدی کمتر شود قطعا می‌توانیم نتایجی که می‌خواهیم را کسب کنیم.

کاپیتان سیاه جامگان در پایان گفت: قطعا هم پدیده و هم سیاه‌جامگان بابت نتیجه نگرفتن تیم‌های مشهدی واقعا ناراضی هستند و ما هرچه بگوییم چه فایده‌ای دارد و کو گوش شنوایی که مشکلات این دو تیم را درک کند و بفهمد. امیدواریم اتفاق بدی برای نماینده‌های مشهدی رخ ندهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو