زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

گل گهر چالش جدید صدرنشین ها

گل گهر با تغییرات نیم فصل به تیمی متفاوت نسبت به نیم فصل اول تبدیل شده است.

سراي نور؛

وینگو بگوویچ و تیمش که ابتدای فصل ادعای صعود به لیگ برتر داشتند؛ اما در عمل نتوانستند چهره یک تیم مدعی از خود نشان دهند و یک نیم فصل پرحاشیه و کم امتیاز را پشت سر گذاشتند؛ اما تغییرات زیاد و رفتن ۷ بازیکن و جذب ۷ بازیکن دیگر به کلی روند بازی ها و نتایج گل گهر را تغییر داد.

آنها در اولین دیدار از بازی های برگشت با بدشانسی در لحظات آخر پیروزی برابر اکسین البرز را در کرج با تساوی عوض کردند، سپس در بندرعباس و در حالی که محروم از میزبانی بودند نساجی مدعی صعود را با ۳ گل کنار زدند و در ادامه با نتایج خوب از پس حریفان برآمدند که مهمترین آن پیروزی در دربی کرمان با ۵ گل بود.

سیرجانی ها در دو هفته اخیر نیز خوب کار کردند، بطوریکه بادران تهران تیم دوم جدول را در خانه متوقف کردند در حالیکه در دقیقه ۹۰ توپ صغیری به تیر خورد و تیر مانع شکست بادران از گل گهر شد و در بازی آخر هم فجر سپاسی رده پنجمی به سختی و البته خوش شانسی از کمند تیم سراپا حمله گل گهر گریخت.

شاگردان بگوویچ حالا باطراوت تر از همیشه بازی میکنند و هر حریفی را به درد سر می اندازند. سیرجانی ها اگر در نیم فصل اول با دقت بیشتری از حواشی دوری میکردند و قدر امتیازات خانگی را می دانستند به راحتی مدعی صعود بودند و همین حالا نیز توان صعود به رده های بالاتر را دارند.

بی شک سایر بالانشین های جدول هم در ادامه، کار سختی برابر گل گهر دارند و رقبای خونه به خونه بابل، ملوان انزلی و نفت مسجد سلیمان میتوانند امیدوار باشند که گل گهر یقه این تیم ها را هم خواهد گرفت.

گل گهر در  نیم فصل دوم تیمی است که نه استرس سقوط دارد و نه فشار هواداران را برای صعود و همین دلیلی است برای شاگردان وینکو که با آرامش به زمین بروند و هر بلایی که می خواهند سر حریفان بیاورند. گل گهر چالش جدید تیم هایی است که مدعی صعود هستند.

گل گهر و وینگو روزهایی خوب هستند که آرامش داشته باشند، همین!

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو