زمان انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ -

جام‌جهانی آمریکا تورنمنت بسیار سنگینی بود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از قهرمانی در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۶ آمریکا این مسابقات را یک تورنمنت سنگین و نفس‌گیر خواند.

به گزارش سرای نور؛ تیم ملی کشتی آزاد ایران بامداد امروز دوشنبه پس از شکست تیم روسیه توانست برای پنجمین بار متوالی قهرمانی جام جهانی شود. این هفتمین قهرمانی کشتی آزاد در ادوار مختلف جام جهانی بود.

رسول خادم به عنوان رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی نیز بعد از این موفقیت گفت: این دوره از رقابتها بسیار عجیب و سنگین بود. تکلیف نهایی سه مسابقه ما در جام جهانی با کشتی آزادکاران سنگین وزن مشخص شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات یک تورنمنت سنگین و سخت بود که البته برای ارزیابی بچه های ما به عنوان یک میدان تدارکاتی بسیار مثمرثمر واقع شد. این مسابقات به ما نشان داد که در چه وضعیتی هستیم و باید چه اقداماتی را تا المپیک انجام دهیم.

خادم در پاسخ به این سوال که چرا از نفرات اصلی در جام جهانی استفاده کرده اید، گفت: از اینکه کشتی گیران اصلی را تا حدود دو ماه تا المپیک به میدان فرستادیم اصلا پشیمان نیستیم چرا که این بچه ها باید در تورنمنت سنگین و جدی مثل جام جهانی به میدان می رفتند و عملکردشان ارزیابی می شد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۴ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو