زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

میرزایی: می توانستیم با ۷ گل به پیروزی برسیم

رضا میرزایی هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است سایه بدشانسی‌ها از سر این تیم برداشته شده و این تیم در آینده می‌تواند بهتر از این‌ها باشد.

سراي نور؛

میرزایی در مورد پیروزی پرگل سپاهان مقابل سیاه‌جامگان گفت: بازی خوبی بود، البته تصور اینکه بتوانیم سیاه‌جامگان را شکست دهیم را داشتیم، حتی فکر می‌کنم باز هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به آنها بزنیم و بازی را حداقل با دو، سه گل دیگر پایان دهیم که موقعیت‌های دیگرمان گل نشد.

وی افزود: ما به جز تلاش و همت بچه‌ها در این بازی حمایت هواداران‌مان را بالای سر خود داشتیم که  خب همین موضوع آن هم در دیدار خارج از خانه انگیزه بازیکنان را برای نمایش یک دیدار خارق‌العاده چند برابر کرد. آنها ما را با حضورشان در مشهد و طی کردن مسافتی طولانی شرمنده کردند. امیدوارم این حمایت ادامه‌‌دار باشد و ما هم بتوانیم با پیروزی‌های خوب از خجالت آنها در بیاییم.

او در رابطه با عملکرد خودش نیز می‌گوید: اولویت من همیشه موفقیت سپاهان و تاثیرگذاری در تیم بود. من نهایت تلاشم را انجام دادم و امسال با خوبی و بدی‌هایی که روبه‌رو شدیم رو به اتمام است. امیدوارم که سپاهان و بازیکنانش فصل آینده روزهای خوبی را تجربه کنند و دوباره بتوانیم در بین مدعیان جدی قهرمانی قرار بگیریم.

هافبک سپاهان در ادامه درباره تاثیرش روی گل پنجم تصریح کرد: بازیکن می‌دود و می‌جنگد تا تیمش نتیجه بگیرد، اگرچه گلزنی لذت خاص خودش را دارد؛ اما از اینکه توانستیم در همان دقایق اول موثر واقع شوم و روی گل پنجم تاثیرگذار باشم، خیلی خوشحالم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانم علاوه بر ساختن گل‌های زیبا، گلزنی هم کنم.

میرزایی در مورد دیدار هفته آینده‌شان با گسترش خاطرنشان کرد: سپاهان طی سال‌های حضورش در لیگ‌برتر هیچگاه چنین روزهایی را تجربه نکرده بود و همه تیم دیدگاهشان این است که امسال سایه بدشانسی روی سر ما سایه انداخته است. ما از این به بعد باید از باد پیروزی پرگل مقابل سیاه‌جامگان خارج شویم و به فکر دیدار هفته آینده‌مان مقابل گسترش فولاد باشیم که اگر بتوانیم از سد آن دیدار گذر کنیم، مطمئنا شیرینی برد مقابل سیاه‌جامگان بیشتر به ما خواهد چسبید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو