زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

حمایت عضو هیات مدیره تراکتور از ساغلام و بازیکنان

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی از هواداران این تیم خواست صبور باشند تا نتایج مطلوب در آینده کسب شود.

سراي نور؛

بعد از شکست مقابل الاهلی و الغرافه و تساوی با پارس جنوبی، انتقادهایی از عملکرد ارطغرول ساغلام سرمربی ترک تبار تراکتورسازی و برخی بازیکنان مطرح شده است. با این حال مدیران باشگاه همچنان از ساغلام و نفرات حمایت می کنند.

عباس الیاسی، عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در این باره به “ورزش سه” گفت: «ما یک بحران را پشت سر می گذاریم و این موضوعات در چنین شرایطی طبیعی است. ما تیم خوبی داریم اما باید زمان بدهیم تا ساغلام بتواند تفکراتش را اجرایی کند.»

وی ادامه داد: «هیات مدیره و مدیرعامل تراکتورسازی با قدرت از عملکرد ساغلام و بازیکنان حمایت می کند و انشاءالله این حمایت ها سبب خواهد شد تا تیم نتایج خوبی بگیرد و هواداران خونگرم تراکتور را خوشحال کند. از مسئولان استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز هم انتظار داریم که تراکتورسازی را تنها نگذارند. الان وقت حمایت از تراکتورسازی است.»

الیاسی در پایان افزود: «تراکتورسازی الان جوان شده و از یک جوان ۱۸ ساله در خط حمله خودش استفاده می‌کند. بازی با الجزیره هم در آسیا دشوار است اما امید زیادی به صعود داریم و انشاءالله همه چیز خوب پیش می رود. ضمن اینکه ما به ساغلام هم اعتقاد ویژه ای داریم. او مربی بزرگ و کارنامه داری است و می تواند تراکتورسازی را از این شرایط نجات بدهد. ما نیز «همه‌جوره» پای این تیم ایستادیم. از هواداران هم خواهش می‌کنیم که صبر داشته باشند و حمایت کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو