زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

گرشاسبی: پرسپولیس در آرامش کامل است

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تیمش به دنبال پیروزی در کنار یک بازی زیبا در دربی پیش رو خواهد بود.

سراي نور؛

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص دربی هشتاد و شش گفت: توانسته‌ایم در خودمان حواشی را دور کنیم و آرامش خوبی حکمفرماست. با این حال چندی پیش با توجه به حواشی به وجود آمده که منجر به محرومیت از نقل و انتقالات شد کمر تیم را خم کردند؛ اما اکنون با آرامش به کار خودمان ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: اکنون اما روحیه خوبی در تیم حاکم است و به دنبال رکوردهای بهتری هستیم و امیدوارم در کنار بازی زیبا بتوانیم در حضور بالاترین مقام ورزشی جهان یک پیروزی خوب هم برای تیم کسب کنیم.

 

گرشاسبی در ادامه گفت: زمانی که به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شدم یکی یکی وظایف باشگاه را پیگیر شدم تا به صلاح باشگاه پیش برویم. محرومیت باشگاه و طارمی پیش آمده بود. کار به آقای اردوغان نکشیده بود. ما پیگیری کردیم و در نهایت منجر به رضایت دو باشگاه شد و تنها ۵۰ هزار یورو پرداخت کردیم. ما این توافق را گرفتیم و ارسال کردیم به فیفا تا ان شاالله محرومیت باشگاه برطرف شود. ما میتوانستیم طارمی را نابود و ساقط کنیم از فوتبال و از دید دیگر یک جوان ملی‌پوش یک اشتباهی انجام داده و ما باید به شکلی عمل می‌کردیم تا هم نابود نشود و هم به سود باشگاه شود. وقتی ایشان تصمیم به رفتن گرفتن و در شان باشگاه نیست که از بازیکن خواهش کند. ما حدود ۴ میلیارد که به ریزه اسپور ندادیم، بلکه حدود ۳ میلیارد هم از انتقال ایشان کسب کردیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو