زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

پیرس مورگان، روزنامه نگار مشهور انگلیسی، انتقادات تندی از آرسن ونگر مطرح کرد و تاکید کرد که مربی فرانسوی باید این تیم را ترک کند.

سراي نور؛

شاگردان ونگر شب گذشته در فینال جام اتحادیه به مصاف منچسترسیتی رفتند و ۳-۰ شکست خوردند تا اولین جام فصل را از دست بدهند. نمایش ضعیف و نا امید کننده آرسنالی ها، بار دیگر موج انتقادات از ونگر را شروع کرد و حالا هوادار مشهور آرسنال انتقادات تندی از او به عمل آورد.

او نوشت:” من دیشب برای شکست آرسنال مقابل منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه مطلب ننوشتم، هر چند که کاملا معقول به نظر می‌آمد. این مطلب را ده سال پیش پس از یک شکست ۳-۰ دیگر مقابل سیتی نوشته بودم. حالا که آن متن را می‌خوانم، به طرز ترسناکی مشخص است که هیچ چیز عوض نشده است.

در لیگ در رده ششم هستیم، ۲۷ امتیاز با صدر و ۱۰ امتیاز با رده چهارم فاصله داریم. از جام حذفی کنار رفته ایم و در فینال جام اتحادیه تحقیر شده ایم و مقابل میلان در لیگ اروپا احتمال بالایی برای حذف شدنمان وجود دارد. فصل قبل، ضعیف ترین فصل ونگر در آرسنال بود و این فصل انگار از آن هم ضعیف تر خواهد بود. هر روز که ونگر استعفا نمی‌دهد، روزهای استثنایی و خاطره انگیزش را خراب می‌کند.

همانطور که یان رایت، اسطوره آرسنال اخیرا نوشته بود :«تماشای این روزهای ونگر، مثل تماشای محمد علی (کلی) پیر یا لری هولمز و یا رونالدو برزیلی در زمانی است که اضافه وزن داشت.» مشکل ونگر این است که دیگر هیچ راهی برای درست شدن تیم پیدا نمی‌کند. روز یکشنبه، یکی دیگر از روزهای تحقیرآمیز برای ونگر و آرسنال بود. نباید این روند ادامه پیدا کند، برای خودش، برای باشگاه و مهم تر از همه برای هواداران. آرسن، همه چیز تمام شده، برای رضای خدا برو!

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو