زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

رونمایی قلعه‌نویی از جزییات تماس دستیار کی‌روش

سرمربی ذوب آهن اعلام کرد قبل از بازی پلی آف لیگ قهرمانان با وساطت مارکار آقاجانیان ملی پوش تیمش به ریکاوری تیم ملی نرفته اند.

سراي نور؛

خط خوردن بازیکنان ملی پوش ذوب آهن از برنامه های ریکاوری تیم ملی در هفته های گذشته مسائل زیادی را به وجود آورده است. در این خصوص کادرفنی تیم ملی هیچ واکنشی نشان نداده اما گفته می شود درخواست چند هفته قبل امیر قلعه نویی از کی روش برای غیبت یک هفته ای ملی پوشان در ریکاوری تیم ملی باعث این موضوع شده است.

قلعه نویی در این باره گفته است: «اولا باید بگویم تصمیم‌گیرنده در این‌باره کادرفنی تیم ملی است، اما یک بحثی دارم. ریکاوری در فوتبال یک معنا و مفهومی دارد. بازیکنی که ٩٠دقیقه بازی کرده، باید در پروازی که معلوم نیست چقدر تأخیر دارد، بنشیند و به تهران سفر کند،‌ ترافیک تهران را دارد و باید با آن خستگی به ریکاوری برود. این ریکاوری برای بازیکنان تهرانی عالی است اما برای بازیکنان شهرستانی نمی‌شود اسمش را ریکاوری گذاشت. می‌شود بگویند اردو است. ما حتی حاضر بودیم بازیکنان ملی‌پوش دو روز مانده به بازی، به جمع‌مان اضافه شوند. همان‌طور که اکبر ایمانی وقتی مصدوم شد، زیرنظر کادرپزشکی تیم‌ملی دوهفته دوران نقاهت را سپری کرد.»

وی افزود: «درباره مسأله کنونی هم من با آقای مارکار آقاجانیان صحبت کردم و چند روز بعد او زنگ زد و سلام کی‌روش را رساند و گفت مشکلی نیست که بازیکنان در یک تمرین ریکاوری حضور نداشته باشند. این‌که بعد از آنچه اتفاقی افتاده، دیگر من در جریان نیستم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو