زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

شاگردان کلوپ روز شنبه موفق شدند ۴-۱ وستهام را در هم بکوبند و پیروزی های پیاپی خود را به عدد ۵ برسانند. حالا لیورپول در رده سوم قرار دارد و اختلافش با چلسی رده چهارمی به پنج امتیاز رسیده و کلوپ مدعی شد که این حالت تهاجمی لیورپول باید حفظ شود. او گفت:” حالا وقت آن است که عصبانی باقی بمانیم. باید خشن باشیم. اگر همیشه پیروز باشید، کمتر خواهید باخت. ما همیشه پیروز نبوده ایم ولی، دو ، سه یا چهار هفته پیاپی است که پیروز بوده ایم. کسب پیروزی پنجم کار دشواری است و باید در این مسیر باقی بمانیم. همه می‌دانیم که اگر به نیوکاسل ببازیم، همینجا در کنفرانس خبری نوع دیگری صحبت خواهیم کرد. باید به مسیرمان ادامه دهیم.”

درب ورزشگاه آزادی از ساعت ۸ صبح برای ورود هواداران سرخابی باز خواهد شد.

سراي نور؛

دربی ۸۶ در اوج هیجان برگزار خواهد شد و باتوجه به شرایط دو تیم، پیش بینی میشود هواداران زیادی از این بازی استقبال کنند. به همین دلیل، تصمیم گیری بر آن بوده که درب ورزشگاه از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه باز شود تا هوادارانی که از شهرستان آمده و دوستداران مشتاق پایتخت نشین، سریع تر وارد آزادی شوند.

 

این کار از این جهت صورت می‌گیرد که ازدحامی در مقابل استادیوم آزادی صورت نگیرد و هوادارانی که بلیت دارند، هرچه زودتر روی سکوها مستقر شوند.

 

لازم به ذکر است دربی ۸۶ از ساعت ۱۵:۴۵ روز پنج شنبه برگزار می‌شود و برد پرسپولیس، به منزله قهرمانی این تیم است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو