زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

خونه به خونه غول‌کش لیگ یک

کسب 16 امتیاز از 6 مسابقه، نتایجی بوده که هیچ کس در شروع کار اسکوچیچ در بابل متصور نبود.

سراي نور؛

خونه به خونه فصل را با جواد نکونام آغاز کرد و رفته رفته خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرد، ولی همواره میان امتیازات این تیم و صدر جدول فاصله ای وجود داشت که برای جبران آن به چند هفته توقف تیم های بالاتر از آنها و البته پیروزی آنها نیاز داشت.

شروع نیم فصل دوم با آغاز بازی های دشوار برای خونه به خونه مصادف بود و علیرغم اینکه آنها با شوک تغییر مربی روبرو شدند، به خوبی از پس رقیبان مستقیم خود برآمدند تا حالا در فاصله ۲ امتیازی صدرجدول قرار بگیرند و رتبه دوم را در اختیار داشته باشند.

خونه به خونه نیم فصل دوم را با شکست یک بر صفر برابر مس رفسنجان آغاز کرد و سپس جواد نکونام از این تیم جدا شد. در دیدار بعدی خونه به خونه بدون سرمربی به کرمان رفت و موفق شد در دیداری کلیدی به پیروزی ۲ بر ۱ دست یابد تا شرایط برای حضور سرمربی جدید فراهم شود.

با انتخاب اسکوچیچ شاید حتی مالک خونه به خونه که تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن این مربی داشت، فکر نمی کرد که آنها از ۶ مسابقه به ۱۶ امتیاز دست یابند ولی علاوه بر اینکه اسکوچیچ و شاگردانش به این مهم دست یافتند، آنها موفق به شکست سه رقیب مستقیم خود در این دیدارها شدند.

اسکوچیچ کار خود را با پیروزی برابر صبا آغاز کرد و در ادامه فقط یک بار برابر فجرسپاسی در شیراز به تساوی دست یافت تا در سه دیدار بعدی برابر رقیبان مستقیم صعود یعنی نساجی مازندران، نفت مسجد سلیمان و بادران که دیروز برابر آنها قرار گرفتند، به سه پیروزی ۶ امتیازی دست یابد و با ۴۸ امتیاز در آستانه رسیدن به صدر جدول باشد.

البته اسکوچیچ همواره در مصاحبه های خود از نگاه خود به بازی آینده سخن گفته و از صحبت در مورد صعود اجتناب کرده؛ ولی آنها با توجه به رویارویی با چهار رقیب مستقیم و کسب ۱۰ امتیاز از آنها، شانس زیادی برای لیگ برتری شدن دارند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو