زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

فکری در خطر از دست دادن موقعیت ویژه

شاگردان محمود فکری از 24 امتیاز ممکن نیم فصل دوم تنها 12 امتیاز کسب کرده اند تا حالا نفس تعقیب کنندگان را پشت سر خود احساس کنند.

سراي نور؛

فصل که شروع شد، نفت مسجد سلیمان که فصل قبل را در رتبه های پایینی جدول رده بندی با محمود فکری خاتمه داده بود، شروعی دور از انتظار داشت و موفق شد خیلی زود به صدر جدول برسد و در ادامه با نتایج بسیار خوبی که کسب کرد، با اختلاف ۵ امتیاز قهرمان نیم فصل اول شد.

با شروع نیم فصل دوم و با توقف سایر مدعیان در مقطعی این اختلاف به ۷ هم رسید، اما فراز و نشیب های متعدد شاگردان فکری در نیم فصل دوم سبب شد تا حالا و در پایان هفته بیست و پنجم این اختلاف به ۲ امتیاز کاهش یابد و در صورت ادامه همین روند از سوی شاگردان فکری، مدعیان در کمین هستند.

مسجد سلیمان در نیم فصل دوم و از ۸ بازی که در مقابل حریفان برگزار کرده، ۱۲ امتیاز کسب کرده و دو شکست مقابل تیم های خونه به خونه و فجرشهیدسپاسی شیراز که رقیبان مستقیم این تیم هستند، کار را برای آنها دشوار کرده است.

شاگردان محمود فکری مانند سرمربی خود به خوبی از شرایط حاکم بر جدول رده بندی و تعداد زیاد مدعیان صعود آگاه هستند و با توجه به سه بازی حساس در هفته های پایانی برابر بادران، نساجی و اکسین البرز که پیش روی این تیم است، در صورتی که همین روند از دست دادن امتیاز برای آنها ادامه داشته باشد، آنها صدرنشینی لیگ یک را که در اکثر هفته های این فصل با فاصله در اختیار آنها بوده را از دست خواهند داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو